گزینه عدم حفظ حریم شخصی به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

روابط عمومی اسنپ اعلام کرد: در پی اتفاقات اخیر و به دنبال دغدغه‌های مطرح‌شده، بر آن شدیم تا انتقادات شما را در جهت بهبود خدمات اسنپ به کار گیریم و راهکاری عملی را برای حفظ حریم شخصی‌تان فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طی یک ماه گذشته مسائلی در خصوص اسنپ به وجود آمد که حاشیه‌هایی را رقم زد. این شرکت برای حفظ حریم مسافران، گزینه «عدم حفظ حریم شخصی» را به صفحه بازخوردهای خود اضافه کرد.

به گفته روابط عمومی اسنپ، در گام اول گزینه «عدم حفظ حریم شخصی» را به بخش «بازخورد سفر» اضافه کردیم تا در پایان سفر بتوانید تجربه خود را درباره حریم شخصی‌تان ثبت کنید. علاوه بر این، سیستم پشتیبانی اسنپ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تمامی نیازهای مسافران است و چنانچه در طول سفر هر موردی خاطر شما را آزرد، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی موضوع را اطلاع دهید.

به طور معمول، نقض حریم شخصی شامل رفتارهای غیرقانونی و گاه نابهنجار است که در محدوده شما اتفاق می‌افتد؛ از برخورد کلامی و فیزیکی گرفته تا سوءاستفاده از اطلاعات و داده‌ها. در این میان تکنولوژی‌های جدید کمک کرده تا به این دغدغه بیش از پیش توجه کنیم. ترویجِ فرهنگِ مواجهه با حریم خصوصی افراد از وظایف اصلی کسب‌وکارها به شمار می‌رود و اسنپ خود را در این زمینه کاملاً مسئول می‌داند.

روابط عمومی اسنپ افزود: به شما اطمینان می‌دهیم تمامی نظرات مطرح‌شده در بخش «بازخورد سفر» با دقت کامل بررسی می‌شود. بنابراین مهم است که از امتیازدهی احساسی پرهیز کنید و تجربه واقعی خود را از سفر در نظر بگیرید.

در صورت دریافت هر گونه گزارش مبنی بر برخورد نامناسب با مسافر، این موضوع به طور جدی از سوی اسنپ پیگیری خواهد شد. مسئولیت ما ارائه‌ی مناسب‌ترین خدمات به شماست و تحت هیچ شرایطی وظیفه اصلی‌مان را فراموش نخواهیم کرد. ما کنارتان ایستاده‌ایم و ایمان داریم که فقط با کمک شما می‌توانیم خدمات مناسب‌تری ارائه دهیم.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  40