درگاه خرید و فروش اینترنتی پُست گسترش می‌یابد

شرکت ملی پست به منظور شناسایی شریک تجاری برای ارائه درگاه فروش اینترنتی (گیت‌وی تجارت‌الکترونیک) از فعالان بخش غیردولتی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت ملی پست مصمم است با اجرای طرح تحول دیجیتال و سکوی تجارت الکترونیک پست (ستاپ)، همکاری‌های خود با بخش خصوصی به ویژه کسب‌وکارهای استارت‌آپی را در زمینه ارائه خدمات و سرویس‌ها گسترش دهد.

در این راستا، تامین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری این سرویس برعهده همکار بخش غیردولتی و بازاریابی، تامین مشتری و توسعه کسب‌وکار بر عهده دو طرف خواهد بود.

بازار الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از شبکه گسترده و مویرگی توزیع مرسولات و همچنین فضاهای موجود انبارداری، اقدام به راه‌اندازی سرویس بازار الکترونیک کرده است، بازاری به گستردگی سراسر کشور برای عرضه انواع محصولات و تولیدات خرد و انبوه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع بومی و محلی.

خرید و فروش در این بستر موجب می‌شود، کالاها و محصولات سفارش یا خریداری شده توسط مشتریان مستقیم و بلافاصله پس از خرید وارد شبکه توزیع پست شده و در اسرع وقت به نشانی مورد نظر تحویل شود.

گسترش همکاری‌ها با بخش غیردولتی در ارائه این سرویس، در راستای پیاده‌سازی طرح تحول و به منظور توسعه و ارائه سرویس‌های نوین و همچنین به استناد بند ۱۱ ماده پنج اساسنامه شرکت ملی پست، با موضوع «نظارت بر قبول، حمل و رهسپاری و توزیع کلیه مرسولات خرید و فروش اینترنتی و همچنین مدیریت وجوه حاصله در سطح داخلی و بین‌المللی (درگاه) به منظور تحقق شاخص‌های سرعت، دقت و امنیت مطابق استانداردهای تعیین شده» با مشارکت بخش خصوصی نسبت به برون‌سپاری خدمت "تولید و بهره‌برداری از سامانه جامع تجارت‌الکترونیک" اقدام شده است.

در معماری سکوی تجارت الکترونیک پست، بیش از ۷۰ سرویس با همکاری بخش خصوصی و کسب‌وکارهای استارت‌آپی در حال اجرا و پیاده‌سازی است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  ⁄    =  29