چین به دنبال فن آوری بلاک چین به عنوان یک صلاح استراتژیک

با توجه به گزارشی که توسط شرکت بزرگ حسابرسی و مشاوره دیلویت (Deloitte) منتشر شد، ۷۳ درصد از شرکت های چینی معتقدند که فن آوری بلاک چین جزو پنج اولویت برتر استراتژیک است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در گزارشی تحت عنوان “نظر سنجی جهانی بلاک چین شرکت دیلویت در سال ۲۰۱۹ “، این شرکت از ۱۳۸۶ نماینده تشکیلات اقتصادی در ۱۱ کشور از جمله ۲۰۰ نفر از پاسخ دهندگان در چین را مورد بررسی قرار داد تا اطلاعات بیشتری در مورد نگرش و سرمایه گذاری های اصلی در بلاک چین به عنوان یک فن آوری ارائه کند.

دیلویت در این گزارش به این موضوع اشاره کرد که این تحقیق بین ۸ فوریه و ۴ مارس ۲۰۱۹ انجام شده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، کارکنان شرکت های چینی بالاترین میزان اطمینان را نسبت به فن آوری بلاک چین دارند و آن را یکی از پنج اولویت مهم در کشور می دانند، در حالیکه نتایج با معیارهای مشابه در ایالات متحده حاکی از ۵۶ درصد اطمینان مردم این کشور است.

در عین حال این نظرسنجی ها در مقیاس جهانی نشان می دهد که ۵۳ درصد از پاسخ دهندگان ادعا می کنند که فن آوری دفترکل توزیع شده (DLT) را به عنوان پنج اولویت استراتژیک می بینند که در مقایسه با سال ۲۰۱۸، این رقم ۱۰ درصد افزایش داشته است.

توسعه فن آوری بلاکچین در چین

در حالی که چین در میان کشورهای ضد رمزنگاری قرار دارد ، در اواخر سال ۲۰۱۷ عرضه سکه اولیه (ICO) و تبدیل بیت کوین به پول رایج این کشور را ممنوع کرد. در ماه مارس سال ۲۰۱۸ نیز فایننشال تایمز گزارش داد که بیشترین مدارک ثبت اختراع برای فن آوری بلاک چین به سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) در سال ۲۰۱۷ از چین آمده است.

از آن به بعد، بلاک چین به عنوان مهمترین بخش توسعه در چین بوده است و بنا بر گزارش‌ها، این کشور از آپریل سال ۲۰۱۹ در توسعه تعداد زیادی از پروژه های بلاک چین پیشتاز بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =