همکاری شرکت Clearway با Ethereum برای تجارت انرژی تجدید پذیر

بلومبرگ در روز ۲۸ ماه ژوئن گزارش داد شرکت Clearway گروه توسعه انرژی پاک مستقر در ایالات‌ متحده یک برنامه آزمایشی برای اعتبار بخشیدن به انرژی تجدید پذیر در یک پلت فرم بلاکچین راه ‌اندازی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این گزارش شرکت Clearway برای راه‌ اندازی مشترک یک سیستم برای صدور گواهی‌های انرژی تجدید پذیر مشترک با (Ethereum (ETH  همکاری می‌ کند.

بنا بر گزارش‌ ها، دفتر مرکزی برق ایالات متحده به بلومبرگ گفته‌ است که در ابتدا این راه ‌حل در ماساچوست تست خواهد شد و ۱ تا ۵ مگاوات برق تولید خواهد کرد در حالی که تست دوم در غرب میانه رخ خواهد داد و ۲۰ مگاوات برق تولید خواهد کرد.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که بازار گواهی‌ های انرژی تجدید پذیر ایالات‌ متحده در حال حاضر بیش از ۳ میلیارد دلار ارزش دارد و نشان می‌دهد که هزینه‌های معامله می‌تواند ۳ تا ۱۰ درصد دیگر را به خود گواهی‌ نامه اضافه کند.

به گفته بلومبرگ Green رئیس اجرایی دفتر برق افزود در حالی که گزینه‌ های تجاری گواهی دیجیتال وجود دارند، هزینه‌ های آن‌ها وقتی که از طریق دلالان و یا قراردادهای دو جانبه در سراسر خطوط کشور جمع می‌شوند، افزایش می‌یابد.

در نهایت گزارش Green همچنین اعلام کرد که این شرکت قصد دارد آزمایش ها را برای چند ماه ادامه دهد و این سرویس برای اوایل سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.

همانطور که در اوایل این ماه گزارش شد دفترکل برق ،شبکه همتا به همتا (P۲P) را در گراتس، دومین شهر بزرگ اتریش، به اجرا در خواهد آورد.

ایالات متحده به عنوان کشور پیشگام در زمینه انرژی های تجدید پذیر و انرژی پاک فعالیت های خود را از سال ۲۰۰۰ شروع کرده و جدیدا انجمن جهانی انرژی تجدید پذیر نشستی در آستانه قزاقستان برگزار خواهد کرد، همچنین پیشنهاد استفاده از پلت فرم بلاک چین برای انرژی های تجدید پذیر در حال بررسی و مطالعه می باشد.

 

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1