عواقب عدم مدیریت صحیح هزینه‌ها نباید از جیب مردم پرداخت شود

آذری جهرمی:

مدتی قبل شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ADSL خواهان افزایش تعرفه‌های اینترنت ثابت شدند و از وزیر ارتباطات خواستند با این افزایش موافقت کند. آذری جهرمی امروز در توئیتر خود راه‌حل‌هایی برای کاهش هزینه‌ها ارائه کرد و گفت که عواقب عدم مدیریت صحیح هزینه‌ها نباید از جیب مردم پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که برای شرکت در اجلاس وزرای ارتباطات آسیا و اقیانوسیه، راهی سنگاپور شده است، از همان جا مسائل مربوط به وزارتخانه را دنبال می‌کند.

او امروز، چهارشنبه در صفحه توئیتر خود به شرکت‌های ارائه خدمات اینترنت ADSL راه‌حل‌هایی ارائه داد که با استفاده از آن می‌توانند بدون افزایش تعرفه، به مردم خدمات دهند.

آذری جهرمی گفت: شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنت ADSL، در درخواستی مفصل، نوشته‌اند با افزایش بالای هزینه‌هایشان و کاهش تعداد مشترکینشان -که به سمت اینترنت موبایل رفته‌اند- با کاهش درآمد جدی نیز مواجهند. درخواست کرده‌اند تعرفه آنها ۵۰٪ افزایش یابد.

او افزود: سرویس ADSL رو به انقراض است. سرمایه‌گذاری کنید، تکنولوژی را به روز کنید، تولیدات داخلی استفاده کنید، کیفیت خوب ارائه کنید، برای مردم هم پرداخت هزینه سرویس خوب قابل توجیه است. منتظر برنامه‌هایشان هستیم. راستی مدیریت هزینه‌ها را فراموش کردم! پرداخت عدم مدیریت صحیح هزینه‌ها از جیب مردم، قابل قبول نیست.

مدتی قبل شرکت‌های اینترنت ثابت خواهان افزایش ۵۰ درصدی تعرفه‌های اینترنت خود شده و از وزرات ارتباطات خواسته بودند با افزایش تعرفه‌شان موافقت کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3