افزایش ۲ برابری ارزش بانک دیجیتال مونزو تنها در ۸ ماه/ سرمایه‌گذاران همچنان تشنه سرمایه‌گذاری در فین‌تک‌ها

ارزش بانک دیجیتال بریتانیایی مبتنی بر اپلیکیشن به 2 میلیارد پوند رسیده است، آماری که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران همچنان تشنه سرمایه‌گذاری در فین‌تک‌ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از فابانیوز، به نقل از فایننشال تایمز، ارزش «مونزو» بانک دیجیتال بریتانیایی از هشت ماه گذشته تاکنون به 2 برابر افزایش و به رقم 2 میلیارد پوند رسیده است. این آمار بیانگر آن است که سرمایه‌گذاران همچنان به حمایت از شرکت‌های فناوری مالی استارتاپی تمایل دارند.
 
خدمات این بانک بدون کارمزد و مبتنی بر تلفن همراه است.
 
سرمایه‌گذاری در مونزو از سوی شرکت «Y Combinator Continuity» صورت گرفته است که بخشی از استارتاپ‌های شتاب دهنده مرتبط با سیلیکون ولی است که به راه‌اندازی « Dropbox» و « Airbnb» نیز کمک کرده بود. همزمان دیگر حامیان مونزو شامل « Accel»، «Orange» و « Stripe» نیز می‌شوند.
 
مونزو در این باره اعلام کرد که از پول نقد برای حمایت از روند رشد این شرکت در آمریکا استفاده خواهد کرد، جایی که منزو یک ماه پیش و با هدف توسعه محصولات جدید خود و نزدیک‌تر کردن آن به پایداری راه اندازی شده است.
 
این بانک مبتنی بر اپلیکیشن ثابت کرده است که در جذب کاربران متخصص است، این بانک در آستانه جذب 250 هزار مشتری جدید در ماه جاری میلادی است. «تریستان توماس» مدیر بازاریابی مونزو واکنش‌ها به راه‌اندازی این اپلیکیشن در آمریکا را باورنکردنی خواند و گفت که هزاران نفر وارد لیست انتظار شعبه آمریکایی این بانک مجازی شده‌اند.
 
مونزو که در سال 2015 میلادی با ارائه راه‌کار حساب کارت اعتباری پیش‌پرداخت از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی راه‌اندازی شده بود، موفق شد مجوزهای کامل بانکداری را دریافت کند و از سال 2017 امکان افتتاح حساب را برای کاربران خود ایجاد کرد. مونزو پس از آن‌که مجوز بانکداری خود را در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی دریافت کرد اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت کرد تا در صورت به سرقت رفتن گوشی تلفن همراه، امکان دسترسی به اطلاعات حساب اشخاص وجود داشته باشد.
 
مبادلات مالی ارزان خارجی به این بانک مجازی کمک کرد تا بیش از 2 میلیون مشتری را جذب کند. مونزو یکی از محبوب‌ترین بانک‌های دیجیتال در جهان است. خدمات مونزو تنها از طریق روش‌های دیجیتالی ارائه می‌شود.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  +    =  50