جزییات عرضه ۷.۵ درصدی سهام از سوی بانک ملی

با صدور اطلاعیه‌ای مشخص شد:

بورس تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بانک ملی بلوک ۷.۵ درصدی سهام سرمایه‌گذاری توسعه ملی را ۱۲ تیر ماه در تالار شیشه‌ای عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، جزییات اطلاعیه بورس اوراق بهادار تهران نشان می دهد که بانک ملی در نظر دارد بلوک ۷.۵ درصدی سهام سرمایه گذاری توسعه ملی را به صورت یکجا، نقد یا نقد و شرایطی «۱۰ درصد نقد مابقی طبق شرایط اعلام شده» روز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه در بازار اول معاملات بورس تهران، روانه میز فرروش کند تا در صورت انجام، درصد مالکیت را از ۷۰.۶ به ۶۳.۱ کاهش دهد.

در ادامه این اطلاعیه آمده که بانک ملی یک میلیارد و ۲۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار سهم با نماد «وبانک» توسط کارگزاری بانک ملی عرضه می شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۴۸۱۱ سهم و قیمت پایه کل ۵۸۶.۳ میلیارد تومان تعیین شده است.

کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۱۰ درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدی یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط «به مدت حداقل ۲ ماه از تاریخ عرضه» از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز یا ارائه کنند و تاییدیه شرکت مزبور را مبنی بر اخذ تصاویر مربوطه به شرکت بورس ارائه کنند.

شرایط معامله

همچنین در صورت انجام معامله به صورت نقد، خریدار باید کل ثمن معامله را حداکثر در مدت دو روز کاری بعد از انجام معامله پرداخت کند. در صورت انجام معامله به صورت شرایطی نیز، قطعیت معامله حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری پس از برنده شدن در رقابت منوط به پرداخت ثمن نقدی معامله (۱۰ درصد) و الباقی ۹۰ درصد ارزش معامله طی یک فقره چک به تاریخ ۱۵ روز کاری پس از برنده شدن در رقابت و ارائه سند تسویه خارج از پایاپای خواهد بود.

اطلاعیه عرضه بلوک ۷.۵ درصدی سهام سرمایه گذاری توسعه ملی

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

92  −    =  89