قیمت بیت کوین به ۱۰,۷۰۰ دلار رسید

به نظر می‌رسد بیت کوین ارز دیجیتال حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال با تسلط ۵۷ درصدی، با یک انفجار قیمت دیگر برگشته است. این کوین بازگشتی شکوهمند به بازار صعودی داشته است به طوری که طی ۶ ماه گذشته از قیمت حدود ۳ هزار دلار به ۱۰ هزار دلار رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، هرچند این کوین پس از عبور از ۹ هزار دلار نشانه هایی از اصلاحیه قیمت را نشان داد زیرا برای مدتی با قیمت ۷ هزار دلار معامله می شد. با این حال، این وقفه نتوانست بیت کوین را به بازار نزولی برگرداند و قیمت آن مجددا به کانال ۹ هزار دلار برگشت.

افزایش قیمت این کوین از دیروز بیشتر شد به طوری که روز جمعه توانست از محدوده ۹۴۰۰ به ۹۹۰۰ دلار برسد. اما امروز صبح بیت کوین با افزایش ناگهانی خود توانست به ۱۰,۷۰۰ دلار برسد. بیت کوین همانند ققنوسی که از خاکستر خود برمیخیزد، از ۱۰ هزار دلار نیز عبور کرد و نشانه های مثبتی را در بازار نشان داد.

حتی هک صرافی بایننس نیز نتوانست تاثیری بر روی قیمت این کوین بگذارد در حالی که این نوع خبرهای هک طی روند نزولی، قیمت این ارز دیجیتال برتر را تا هزار دلار جابه جا می کرد. قیمت بیت کوین برای اولین بار پس از ماه مارس ۲۰۱۸ به ۱۰ هزار دلار رسید و از ۱۰ هزار دلار نیز عبور کرد.

همچنین در این هفته هش ریت بیت کوین به بالاترین حد خود رسید که این امر نیز نشانه ای از آن است که افراد زیادی علاقه مند به استخراج این ارز دیجیتال می باشند.

به نظر می‌رسد افزایش به سطح قیمت جدید بیت کوین باعث رشد سایر ارزهای دیجیتال نیز شده است. به طوری که اکثر ارزهای دیجیتال برتر با افزایش قیمت مواجه شده اند و در این بین اتریوم با قیمت ۳۰۴ دلار و XRP با قیمت ۰.۴۵ دلار معامله می شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  12