رشد فروش ۷۶ درصدی ۲ ماهه سال ۹۸ شرکت‌های شستا

محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا گفت: فروش تجمیعی شرکت‌های گروه شستا (مجموع فروش شرکت‌های مدیریتی) در دوماهه ابتدای سال جاری به هشت هزار و ۵۵۷ میلیارد تومان رسید که نسبت به فروش چهار هزار و ۸۶۹ میلیارد تومانی مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا گفت: در سال رونق تولید به گونه‌ای تدبیر شده است تا با برنامه‌ریزی دقیق، تأمین به موقع مواد اولیه، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولید و همت مضاعف کارکنان و مدیران تولید و فروش شرکت‌های زیر مجموعه بالاتر از پیش بینی‌ها و بودجه‌های مصوب محقق شود.

فروش تجمیعی شرکت‌های گروه شستا (مجموع فروش شرکت‌های مدیریتی) در دوماهه ابتدای سال جاری به هشت هزار و ۵۵۷ میلیارد تومان رسید که نسبت به فروش چهار هزار و ۸۶۹ میلیارد تومانی مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیر عامل شستا اعلام کرد: به‌زودی با اتمام مجامع شرکت‌های تابعه گزارش مبسوطی از عملکرد شرکت‌های شستا در سال ۱۳۹۷ و مقایسه آن با سال ۱۳۹۶ ارائه و در دسترس افکار عمومی قرارخواهد گرفت.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) ۲۷۴ شرکت دارد که ۱۸۴ شرکت را مدیریت می کند و مابقی را سهامدار است و در حال حاضر ۲ درصد از سهم تولید ناخالص ملی را در اختیار دارد.

همچنین ۸۵ درصد از دارایی های شستا در بورس عرضه شده است و تمام اطلاعات شرکت های بورسی و غیربورسی شستا از طریق سامانه کدال سازمان بورس و شرکت فرابورس در اختیار علاقمندان قرار داده شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  5