بنیاد لایتکوین به دنبال انتشار کارت اعتباری ارزدیجیتال است

بنیاد لایتکوین در یک پست وبلاگ در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) اعلام کرد که با صرافی بای باکس (Bibox) و شرکت بلاک چین ترنیو (Ternio) برای انتشار کارت اعتباری فیزیکی برای ارزدیجیتال همکاری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بنا بر این پست ، شرکت‌های مذکور به طور مشترک یک کارت اعتباری ارزدیجیتال به نام BlockCard را تولید خواهند کرد که ظاهراً به کاربران اجازه می‌دهد تا سرمایه رمزنگاری خود را هم به صورت آنلاین و هم در مکان‌های ذخیره فیزیکی در سراسر دنیا خرج کنند.

کاربران قادر خواهند بود تا ارز لایتکوین، توکن BIX و ارز ترنیو (TERN) را نگهداری کنند.

در این پروژه، صرافی بای باکس به عنوان نگهدارنده وجوه کاربران و اهرمی برای ۲۰۰ میلیون دلار حجم معاملات ارزدیجیتال عمل خواهد کرد.

همچنین ترنیو یک پلتفرم اختصاصی ارائه می دهد و بنیاد لایتکوین و صرافی بای باکس این کارت را مستقیما در صرافی بای باکس و کیف پول رسمی لایتکوین (LoafWallet) ادغام خواهند کرد.

در این پست آمده:

    این یک همکاری هیجان انگیز برای ما است، زیرا که هدف بنیاد لایتکوین این است که لایتکوین موارد استفاده بیشتری در زندگی روزمره داشته باشد. با استفاده از پلتفرم BlockCard ترنیو و صرافی بای باکس، دارندگان لایتکوین دسترسی بی نظیری برای استفاده از این ارز در  سراسر جهان خواهند داشت.

اخیرا، کوین بیس در آمریکای شمالی، کارت اعتباری ویزای خود را در شش کشور اروپایی راه اندازی کرده است . با اقدام جدید بنیاد لایتکوین، این شرکت نیز همچون دیگر بازیکنان بزرگ صنعت، دارای کارت اعتباری پرداخت ارزدیجیتال است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  −    =  35