بیت کوین بیش از یک میلیون آدرس‌ فعال در هر روز دارد

براساس گزارش وب سایت بلاک چین در روز ۱۴ ماه ژوئن ارز دیجیتال بیت کوین روزانه بیش از یک میلیون آدرس فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، Kevin Rooke کاربر توییتر به تعداد فعلی فعالیت‌های روزانه فعال در زنجیره تامین بلاکچین در روز ۱۵ ماه ژوئن اشاره کرد که منجر به واکنش‌های متفاوتی از جانب جامعه شد. برای مثال، یک کاربر تویی‌تر اشاره کرد که ” استفاده از آن و تجارت آن دو موضوع متفاوتی هستند.”

کاربر دیگری نسبت تعداد فعلی معاملات زنجیره‌ای را به mixers نسبت داد، اما متوجه نشد که حتی اگر افزایش در استفاده از میکسر وجود داشته باشد و دلیل آن افزایش تعداد مخاطب فعال باشد، باز هم به این معنی است که افراد بیشتری از بیت کوین استفاده می‌کنند. برخی از پاسخ‌ها حاکی از آن هستند که بیتکوین تنها در حال آماده‌سازی یک زمین حاصلخیز برای شایعه آتی فیس بوک در مورد ارز دیجیتال Libra و بلاکچین است. یک کاربر دیگر گفت:

“ما فقط یک جایگاه گرم برای Libra می‌گیریم”.

یکی دیگر از کاربران اشاره کرد که تصویب بیتکوین در واقع کاهش می یابد همانطور که خبرگزاری ها در اوت سال گذشته گزارش داد:

” بله, به اندازه‌ای استفاده می‌شود که بازرگانان تصویب میکنند … کاهش می‌یابد. “

همانطور که امروز گزارش داده شد . JPMorgan Chase فکر می کند صنعت بیتکوین از سال ۲۰۱۷ با توجه به افزایش علاقه های سازمانی و حجم معاملات آتی بیتکوین مقدار زیادی تغییر کرده است.

در هفته گذشه، حساب رسمی توییتر Coinbase Custody یک موسسه بازپرداخت رمزنگاری ارزهای دیجیتال با هدف کمک به موسسات، نشان داد که ۱٫۳ میلیارد دلار دارایی تحت بازداشت دارد و انتظار دارد که در آینده نزدیک به ۲ میلیارد دلار AUC برسد.

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1