توسعه پلتفرم Blockchain R3 با بانکهای بزرگ و بورس اوراق بهادار برزیل

وب سایت Cointelegraph برزیل در روز ۱۲ ژوئن گزارش داد که کنسرسیوم نرم‌افزاری بلاک چین R3 اعلام کرده‌است که در حال توسعه یک پلتفرم بلاک چین در برزیل با مشارکت بانک‌ های بزرگ برزیل Bradesco، Itau و B3 است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کنسرسیوم R3 که متشکل از بانک‌های بزرگ و شرکت‌های فن‌آوری است، در طی رویداد CIAB Febraban در سائوپائولوی برزیل اعلام کرد که در حال حاضر با بانک‌های برزیل همکاری می‌کند.

در طی این رویداد، مدیران اجرایی R3 ادعا کردند که این کنسرسیوم با بانک‌های Itau و Bradesco همکاری می‌کند تا یک پلتفرم بلاک چین فعال برای تجارت و بیمه خارجی ایجاد کند.

این کنسرسیوم که به تازگی دفتری را در این کشور افتتاح کرده‌است، به این نکته اشاره کرد که بورس اوراق بهادار برزیل نیز از پلتفرم Corda برای شناسایی دیجیتالی استفاده می‌کند.

این مدیر اجرایی در مورد پیشرفت‌های اخیر اظهار داشت که پیش از توسعه بیشتر، تکنولوژی بلاکچین نیاز به بلوغ دارد و باید به اندازه کافی برای شرکت‌های بزرگ ایمن باشد.

همانطور که قبلا در ماه می گزارش داده شد، CULedger ، یک کنسرسیوم بلاک چین و سازمان اتحادیه خدمات اعتباری، پلتفرم بلاکچین Corda کنسرسیوم R3 را انتخاب کرد تا از محصول پرداخت های برون مرزی خود پشتیبانی کند.

در اوایل این هفته، CIP، تسهیل گر بانکداری و زیرساخت مالی برزیلی، رسما ً پلتفرم شناسایی بلاکچین خود را از طریق همکاری با IBM و با استفاده از Hyperledger Fabric راه‌اندازی کرد.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  30