پویایی قیمت بیت کوین کاملا شبیه یک ترن هوایی است/زمستان رمزنگاری به پایان می‌رسد

مدیر شرکت ارزهای دیجیتال آمریکا:

یک مدیر ارشد در زمینه رمزنگاری و بلاک چین شرکت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال آمریکا (DCG) در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در روز ۱۱ ماه ژوئن گفت که زمستان رمزنگاری احتمالاً به پایان خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، Barry Silbert بنیانگذار و مدیرعامل DGG گفت: طبیعت دوره‌ای فراز و نشیب‌های بزرگترین بازار ارز دیجیتال (بیت کوین) همیشه اینگونه بوده است و موج اخیرافزایش قیمت ارزهای دیجیتال ادامه خواهد یافت.

Silbert که به عنوان یک سرمایه‌گذار رمزنگاری سریالی شناخته می‌شود، به طور خاص اشاره کرد که پویایی قیمت بیت کوین “کاملا “شبیه یک ترن هوایی ” بوده‌است.

قیمت بیت کوین که از سال ۲۰۱۱ تاکنون ۸۰ درصد کاهش‌یافته است ، با موج اخیر روند افزایشی بازارها بعد از یک جهش بزرگ به اصطلاح (خرس بزرگ) در سال ۲۰۱۸ احتمالا دوباره افزایش قیمت خواهد داشت.

Silbert اظهار داشت که “به نظر می‌رسد که ما از یک زمستان رمزنگاری بیرون می‌آییم و به یک بهار رمزنگاری وارد می‌شویم.

”مدیر اجرایی DGG همچنین تأثیر زیادی از نهادها در صنعت رمزنگاری را مشخص کرده است و ادعا کرده است که از زمان آخرین بازار به اصطلاح (گاو نر) در سال ۲۰۱۷ درست زمانی که بیتکوین رکورد۲۰۰۰۰ دلاری خود را تمام کرد، تقاضا برای این ارز به شدت افزایش یافت.

Silbert  با اشاره به ابتکارات شرکت های  بزرگ نظیر پیشنهادی برای ارائه توقیف بیتکوین توسط Fidelity گفت که مشارکت سازمانی در سال ۲۰۱۷ در مقایسه با علاقه فعلی موسسات “واقعا مثل شب و روز است”.

او در اوایل امسال پیش‌بینی کرده بود که اکثر ارزهای دیجیتال ارزش خود را در بلند مدت از دست خواهند داد و ادعا می‌کرد که تقریباً هر عرضه اولیه سکه ” تنها تلاشی برای افزایش پول بوده است و هیچ سودی برای این رمز ارزها ندارد. “

اخیرا JPMorgan محقق سابق و پژوهشگر در زمینه بلاک چین در مورد این فرضیه که زمستان رمزنگاری بیش از معمول فراگیر شده است تردید دارد.

او در مخالفت با silbert استدلال کرد که افزایش اخیر در قیمت رمزنگاری عمدتاً توسط سرمایه داخلی پشتیبانی می‌شد و در مقایسه با پول خارجی که در حالت معلق قرار دارد متزلزل بوده است.

در همین حال بیت کوین پس از افتادن در کانال کاهشی، دیروز آستانه ۸۰۰۰ دلار را شکست.

 

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2