راه‌اندازی سیستم مخفی امنیت دارایی های دیجیتال توسط شرکت Fireblocks

طبق یک بیانیه مطبوعاتی که در روز ۱۱ ماه ژوئن با Cointelegraph به اشتراک گذاشته شد، شرکت توسعه دارایی دیجیتال Fireblocks خبر از راه اندازی حالت مخفیانه امنیت دارایی های دیجیتال با مبلغ ۱۶ میلیون دلار بودجه را داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس این بیانیه، شرکت Fireblocks طی یک دوره مالی سرمایه خود را از  شرکت های Cyberstarts، Tenaya Capital، Swisscom Ventures و MState به دست آورد. براساس گزارش ها، این شرکت از پلت فرم معاملاتی دیجیتالی Genesis Global Trading برای معاملات رمزنگاری در میان مشتریان خود بهره می برد.

این شرکت همچنین اعلام کرد: در حال حاضر، شرکت Fireblocks با ۱۵ بازار سهام دیجیتال ادغام شده‌است و ۱۸۰  ارز دیجیتال، توکن و استیبل کوین ها را حمایت می‌کند.

نویسنده این گزارش ادعا کرده است که بیش از ۳ میلیارد دلار دارایی های دیجیتال توسط هکرها در ۱۸ ماه گذشته به سرقت رفته است و  ۷۰۰۰ بیت کوین (BTC) که از صرافی بزرگ Binance (که در آن زمان ۴۰,۷۰۵,۰۰۰ دلار ارزش داشت) به سرقت رفته است.

 Michael Shaulov، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت Fireblocks، در این اعلامیه نقل کرده است:

” در حالی که دارایی‌های بلاک چین به خودی خود امن نیستند، دارایی‌های دیجیتال در حال حرکت به سمت یک کابوس است. پس از مصاحبه با بیش از ۱۰۰ مشتری سازمانی، از جمله صندوق سرمایه‌گذاری، دلال ها، واسطه گران صرافی ها و بانک‌ها، ما به این نتیجه رسیدیم که روند کنونی کند بوده و به شدت مستعد حملات سایبری و خطاهای انسانی است.”

در نهایت Shaulov ادعا می‌کند که او یک پلت فرم راه‌اندازی و ایجاد کرده‌است که این پروسه را تضمین می‌کند و حرکت وجوه را بصورت یک یا دو مرحله ای تسهیل می‌کند.

همانطور که قبلا گزارش داده شد، تولید کننده کیف پول های دیجیتالی Komodo  به شکل عمدی سایت خود را هک کرد تا از کلاه بردارها  در برابر دسترسی  آنها به سرمایه کاربران خود جلوگیری کند.

همچنین در ماه می Sean Coonce، مدیرشرکت مهندسی و رمزنگاری  BitGo اعلام کرد که قربانی یک هک سیم‌کارت شده‌است.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =