چهارده بانک بزرگ جهان شرکت مشترک در زمینه توکن راه اندازی کردند

چهارده نهاد که شامل بانک‌های بزرگ در آمریکا، اروپا و ژاپن می‌شوند شرکت جدیدی را با هدف کنترل تحولات جدید در زمینه توکن ایجاد کرده‌اند که ابزار سودمند سکه و یا USC نام دارد. این 14 نهاد مجموعا چیزی در حدود 63.2 میلیون دلار در این شرکت مشترک سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، گروهی از شرکت‌های مالی زیرنظر گروه UBS در نظر دارند تا از بیت‌کوین برای انجام معاملات و تجارت‌های خارج بین‌المللی استفاده کنند، اقدامی که یکی از پیشرفت‌های بزرگی است که تاکنون در زمینه تلاش‌ها برای استفاده از فناوری نوظهر بلاک‌چین صورت گرفته است.
 
14 نهاد که شامل بانک‌های بزرگ در آمریکا، اروپا و ژاپن می‌شوند شرکت جدیدی را با هدف کنترل تحولات جدید در زمینه توکن ایجاد کرده‌اند که ابزار سودمند سکه و یا USC نام دارد. این 14 نهاد مجموعا چیزی در حدود 63.2 میلیون دلار در این شرکت مشترک سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
 
راه اندازی پروژه USC که سال‌ها به طور انجامیده است احتمالا صفحه جدیدی را در به کارگیری فناوری بلاک چین از سوی بخش بانکداری باز خواهد کرد. چرا که بسیاری از پروژه های حوزه بلاک چین در حال خروج از محله آزمایش به مرحله تولید هستند، نشانه ای مبنی بر اینکه تکنولوژی حضور بیشتری در زمینه زیرساخت های مالی در جهان پیدا کرده است.
 
توکن USC به عنوان ابزار پرداخت و پیام رسان عمل خواهد کرد که همه اطلاعات موردنظر را برای انجام یک معامله به همراه خواهد داشت به علاوه تیکه زمان و هزینه کمتری را به نسبت دیگر تراکنش ها به همراه دارد.
 
انجام یک تراکنش ممکن است شامل بخش های مختلفی باشد به ویژه آنکه اگر یک تراکنش بین المللی باشد. با سیستم مبتنی بر بلاک چین، همه عملکردها از سوی واسطه ها به تراکنش بازمی گردند.
 
هایدر جافری، رئیس بخش سرمایه گذاری استراتژیک در UBS در این باره می گوید: شما ریسک خطران ناشی از پرداخت را حذف کرده اید، ریسک طرف قرارداد و ریسک بازار را حذف کرده اید. همه این خطرات به هزینه ها و ناکارآمدی در بازارها افزوده شده بودند.
 
گروه جی پی مورگان چیس نیز در حال کار بر روی یک توکن به نام JPM کوین هستند که شبیه به توکن USC است. این بانک همچنین یک پلتفرم اشتراک گذاری مبتنی بر اطلاعات بلاک چین را راه  اندازی کرده است که بیش از 250 عضو دارد.

 

منبع: marketwatch

فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +    =  3