خدمات بیمه تکمیلی سامان برای دارندگان دستگاه‌های کارتخوان

بانک سامان به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان خدمات بیمه تکمیلی ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک سامان، بر اساس قرارداد منعقد شده، از این پس کلیه دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک سامان می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی شرکت بیمه سامان استفاده کنند.

بر این اساس، کلیه مشتریان حقیقی که دستگاه کارتخوان آنها به یکی از سپرده‌های قرض الحسنه پس انداز، جاری، جاری 24، ساج، وین و یا سپرده‌های کوتاه مدت وین عادی نزد بانک سامان متصل است، مشمول دریافت بیمه‌نامه درمان تکمیلی می‌شوند.

این دسته از مشتریان علاوه بر خود می‌توانند افراد تحت تکفل همچون پدر، مادر، همسر و فرزندان را نیز با استفاده از این طرح بیمه درمان تکمیلی کنند.

گفتنی است، مبلغ حق بیمه درمان تکمیلی در این طرح برای نفر اصلی و افراد تحت تکفل ماهانه 85000 تومان است که اگر حساب دستگاه به یکی از انواع حساب‌های قرض الحسنه بانک سامان متصل باشد و دستگاه کارتخوان ماهانه بیش از 300 تراکنش خرید داشته باشد مشمول تخفیف در نرخ بیمه نامه خواهد شد.

علاوه بر این تخفیف شامل افرادی که میانگین حداقل مانده روزانه سپرده متصل به کارتخوان آنها بیش از 10 میلیون ریال باشد هم خواهد شد. گفتنی است، ملاک محاسبه این تخفیف احراز شرط اول در خصوص اتصال کارتخوان به یکی از حساب‌های عنوان شده است.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این طرح به یکی از شعب بانک سامان مراجعه و یا به صورت 24 ساعته با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422  تماس بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −  66  =