معرفی کسب و کار داده محور Cogito

Cogito یک راهکار هوش مصنوعی است که صدای انسان را آنالیز می‌کند و راهنمایی‌های بلادرنگ برای بهبود رفتار با مشتری ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در سال‌های 1999 تا 2007، محققان آزمایشگاه Human Dynamics در دانشگاه MIT اثبات کردند که در ارتباط انسانی، سیگنال‌ها یا سرنخ‌هایی وجود دارد که می‌توان با هوش مصنوعی آن‌ها را کشف کرد.

Cogito با این هدف تشکیل شد که این سرنخ‌ها را به بازار عرضه نماید. این شرکت از DARPA و بسیاری دیگر از سرمایه‌گذاران بودجه‌ای دریافت کرد که یک پلتفرم هوش مصنوعی بسازد تا مدل‌های ارتباطی و وضعیت‌های روانی افراد را به صورت اتوماتیک تشخیص دهد. تکنولوژی Cogito در شرکت‌های بیمه و سیستم‌های مدیریت سلامت به کار گرفته شد و با تحلیل میلیون‌ها عنصر داده، اثربخشی مدل‌های آن بهبود یافت.

راهکار هوش مصنوعی Cogito، راهنمایی‌های لحظه‌ای در حین تماس می‌دهد تا هنگام ارائه پشتیبانی‌های تلفنی، شرکت‌ها بتوانند انتظارات و خواسته‌های مشتری را بهتر بشناسند و برآورده نمایند.

– خدمت‌رسانی به مشتریان

خدمت بهتر یعنی کسب و کار بهتر. با داشتن هوشمندی احساسی، پاسخگویان تلفنی شرکت می‌توانند در هر تماس، به شیوه خاص مشتری با او ارتباط برقرار کنند تا رابطه آنها با شرکت بهتر شود. داشبوردهایی در اختیار آنها قرار می‌گیرد که در حین تماس، پاسخ‌های بهتر را پیشنهاد می‌دهد و نقاط کلیدی برای جذب مشتری و جلب رضایت او را گوشزد می‌کند.

– شیوه هوشمندانه‌تری برای فروش

با درک احساس مشتری از روی صدا و کلمات وی، هر تماس می‌تواند یک فروش موفق باشد.Cogito  به نمایندگان شرکت کمک می‌کند ارتباط عمیق‌تری از منظر احساسی با مشتری برقرار کنند و شیوه تعامل خود را در طول زمان بهبود بخشند.

– ارتباط بهتر، مراقبت بهتر

نرم افزارCogito  به متخصصان حوزه سلامت کمک می‌کند تا پیوند بهتری با بیماران و مشتریان خود برقرار کنند و اثربخشی آن‌ها در درک و حفظ سلامت مشتری بهبود یابد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  75  =  79