همکاری اندونزی با شرکت بلاک چین PLMP Fintech برای بهبود بخش حمل و نقل

براساس یک خبر رسمی که در روز ۲۹ ماه می منتشر شد، شرکت بلاک چین PLMP Fintech مستقر در سنگاپور، در یک پروژه چند میلیون دلاری در همکاری با دولت اندونزی شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این ابتکار عمل جدید با همکاری وزارت تجارت اندونزی انجام شده‌است و قصد دارد صنعت حمل و نقل این کشور را از استان Riau که در یکی از شلوغ‌ترین خطوط حمل و نقل جهان واقع شده‌است، تغییر دهد.

این پروژه نتیجه یک یادداشت تفاهم‌نامه جدید امضا شده بین PLMP Fintech و نهادهای بزرگ مرتبط صنعتی در شهر Batam اندونزی، بزرگ‌ترین شهر جزایر Riau است.

در این اطلاعیه آمده‌است که این تفاهم‌نامه توسط شرکت اندونزی Central Distribusi Batam و آژانس منطقه آزاد تجاری و بندر آزاد Batam امضا شده‌است.

بنا بر گزارش‌ها، مرحله آزمایشی این طرح شامل استقرار تجهیزات شرکت فینتک PLMP و پروتکل بلاک چین Creatanium به منظور متحد کردن استانداردهای ارتباطی بین خریداران و فروشندگان کالاهای کشاورزی خواهد بود.

Kym Kee یکی از بنیانگذاران شرکت فینتک PLMP در این خبر رسمی گفت که این پروژه بلاکچین قصد دارد تا سطح بالاتری از زمان و هزینه های بهره وری را با قادر ساختن بروزرسانی فوری در محل دقیق کالاهای متحرک ارائه نماید.

دیروز، دو شرکت حمل و نقل جهانی یعنی شرکت حمل و نقل Mediterranean Shipping و CMA CGM، ورود خود به پلتفرم بلاک چین حمل و نقل TradeLens را اعلام کردند که توسط Maersk بزرگ‌ترین شرکت لجستیک جهان و غول فناوری IBM توسعه داده شده است.

در اوایل سال جاری، قانون گذاران اندونزیایی قانون جدیدی را معرفی کردند که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را به عنوان یک کالای تجاری به رسمیت شناخته است.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +    =  8