تلگرام شبکه TON را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ راه اندازی می کند

براساس گزارش سایت اخبار رمزنگاری The Block، تلگرام سرویس پیام‌رسانی رمزنگاری شده، ظاهرا شبکه TON را در سه‌ماهه سوم امسال راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بنا بر گزارش‌ها، در یک یادداشت داخلی که به سرمایه گذاران ارسال شده گفته شده‌است که این شبکه در اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

تلگرام ادعا می‌کند که یک فرآیند آزمایشی موفق اخیر، اعتقاد ما را تایید می‌کند که ماشین مجازی و شبکه TON و الگوریتم اجماع Byzantine قابلیت برخورد با اهداف بیان‌شده روی کاغذ را دارد.

در ماه آوریل، همانطور که گزارش داده شد تلگرام دسترسی به نسخه آزمایشی خصوصی شبکه بلاک چین TON را به تعداد منتخبی از توسعه دهندگان ایجاد کرده‌است.

این توسعه دهندگان آزمایشی ناشناس گفتند که این بلاکچین “سرعت تراکنش بسیار بالا” را نشان داده‌است.

شبکه TON، ظاهرا برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز، مشابه شبکه اتریوم را در بر خواهد داشت.

در ماه فوریه، یک قرارداد خرید واضح برای توکن های گرام تلگرام – ارز دیجیتال بومی شبکه TON – اعلام کرد که اگر این شبکه تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ آغاز نشود، چنین قراردادهایی باطل و بی ارزش خواهد بود.

تلگرام توسط برادران Nikolai و Pavel Durov در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد. این شرکت حدود ۱.۷ میلیارد دلار را در عرضه اولیه دو سکه خصوصی که در سال گذشته برگزار شد، جمع آوری کرد.

این پلتفرم دارای بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است.

ماه گذشته، تیم توسعه شبکه TON با شرکت ارایه‌دهنده خدمات مالی آلمانی Wirecard همکاری کرده‌است. آزمایشگاه این شبکه موسوم به TON Labs برای توسعه محصولات مالی دیجیتال با Wirecard کار خواهد کرد.

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  29  =  37