امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه ملت و بانک رفاه کارگران

صبح امروز با حضور صلاحی نژاد مدیرعامل بیمه ملت و ضیایی معاون بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران طی مراسمی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه ملت و بانک رفاه کارگران منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ضیائی در ابتدای این مراسم ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاری مشترک با بیمه ملت اظهار کرد: همکاری و هم افزایی با بیمه ملت به عنوان شرکتی که در چندین سال متوالی بالاترین سطح توانگری مالی را به خود اختصاص داده، می تواند نتایج خوب و ماندگاری به همراه داشته باشد.

وی افزود: انتظار می رود با اجرای این تفاهم‌نامه، مشتریان بانک رفاه کارگران بتوانند از خدمات بیمه ملت استفاده کنند و متقابلاً مشتریان بیمه ملت از خدمات بانکی بهره مند شوند.

در ادامه صلاحی نژاد ضمن تشریح نقش بانک، بیمه و بورس در نظام مالی کشور تصریح کرد: بازار پول و بازار اطمینان به معنای صنعت بیمه، بالهای نظام مالی کشور هستند که موجب رونق سایر بخش های اقتصادی می شوند و افزایش ضریب نفوذ آنها به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی به شمار می آید.

مدیرعامل بیمه ملت از توانگری مالی سطح یک و محصولات منحصر به فردی مانند کارت اعتباری به عنوان نقاط تمایز بیمه ملت یاد کرد و گفت: امیدوارم با اجرای این تفاهم نامه، در آینده نزدیک شاهد توسعه خدمات و محصولات مشترک بانک – بیمه در کشور باشیم.

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه ملت با بانک رفاه کارگران، محورهای مختلفی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

جذب پرتفوی مرتبط با بانک رفاه کارگران شامل عمر و حوادث، درمان تکمیلی، آتش سوزی و …

جذب پرتقوی سپرده گذاران بانک رفاه کارگران شامل مرهونات بانکی، بیمه عمر مانده بدهکار و …

راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه ملت و بانک رفاه به طور مشترک به منظور ایجاد ارزش افزوده خدمات بیمه ای و بانکی برای مشتریان طرفین

ارائه خدمات نوین بیمه گری و بانکی نظیر صدور بیمه نامه آنلاین ، کاهش زمان پرداخت خسارت مشتریان و …

ارائه خدمات متنوع از طریق کارت اعتباری بیمه ملت مانند ارائه بیمه نامه اعتباری به مشتریان و پرسنل بانک رفاه کارگران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

37  +    =  44