اپلیکیشن رمزساز (اَرَس) در بانک دی راه اندازی شد

با هدف ارتقاء امنیت مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک:

بانک دی در راستای افزایش ضریب امنیت تراکنش ها و به حداقل رساندن تهدیدهای سایبری ، امکان استفاده از رمز دوم یکبار مصرف کارت را برای مشتریان فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، به منظور ارتقاء امنیت تراکنش های مالی آنلاین و جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران اینترنتی در هنگام اتصال مشتری به درگاه‌های پرداخت الکترونیک غیرحضوری، بانک دی با رونمایی از اپلیکیشن رمزساز «اَرَس» امکان بهره مندی از رمز دوم یکبار مصرف کارت را برای مشتریان فراهم کرد.

بر اساس این گزارش، اپلیکیشن رمزساز «اَرَس» که با تلاش کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی و به منظور صیانت از حریم خصوصی مشتریان عملیاتی شده است، یک برنامه قابل نصب بر روی تلفن های همراه هوشمند (اندروید و iOS) است و تمامی مشتریان حقیقی بانک می‌توانند پس از دانلود  این برنامه از سایت بانک و نصب آن بر روی تلفن همراه خود با مراجعه به شعب بانک دی نسبت به  فعال سازی آن اقدام کنند.

گفتنی است ، هر رمز تولید شده توسط اپلیکیشن رمزساز ، تنها یک بار و به مدت 60 ثانیه قابل استفاده است و  حتی در صورت سرقت یا افشای رمز مذکور پس از استفاده و یا منقضی شدن، امکان سوء استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

شایان ذکر است در آینده ، قابلیت تولید رمز اول یکبار مصرف کارت و امکان فعالسازی اپلیکیشن از طریق خودپرداز و اینترنت بانک نیز به برنامه رمز ساز « ارس» افزوده خواهد شد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  6  =