روابط عمومی زمینه ساز اعتماد میان سازمان و ذی نفعان است

مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد:

روابط عمومی همچنین با تسریع در اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صریح درون و برون سازمانی زمینه ساز اعتماد میان سازمان و ذی نفعان است.

دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات و صاحبان اندیشه و قلم تبریک عرض می نمایم.

کارگزاران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی با ایفای نقش ویژه خود در کسب اطلاع از محیط پیرامون سازمان و همچنین انتشار اخبار و اطلاعات سازمانی به جامعه ذی نفعان نقشی مهم و حیاتی ایفا می‌کنند و به منزله دریچه های ارتباط سازمان با جامعه، زمینه های بقاء، دوام و تعالی آن را مهیا می‌سازند.

فعالان این عرصه و حوزه روابط عمومی در سازمان، حلقه ارتباطی قدرتمندی هستند که زمینه های تعامل ذی نفعان با مدیران عالی را تسهیل نموده و بستری برای تفاهم بین الاذهانی با مخاطبان در عرصه های رقابتی فراهم می نمایند.

حوزه روابط عمومی یکی از ارکان تأثیرگذار در مسیر تعالی سازمانی است که می تواند زمینه های بهبود مستمر را فراهم سازد و بسترساز بهره‌وری سازمانی شود. کارگزاران این حوزه مجموعه ای از وظایف و مسئولیت هایی را برعهده دارند که با عمل به آنها، سازمان می‌تواند با آرامش خاطر بیشتری طی طریق کند و به اهداف راهبردی خود تحقق بخشد. با بهره گیری از ابزارهای در اختیار این حوزه می‌توان در بین کارکنان حس تعلق و تعهد سازمانی را تقویت کرد. تسهیل ارتباطات میان بدنه بانک و مدیریت عالی و نیز بسترسازی برای مشارکت تمامی ارکان از جمله وظایف این حوزه است که تأثیر بسزایی در ایجاد انسجام سازمانی دارد.

روابط عمومی همچنین با تسریع در اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صریح درون و برون سازمانی زمینه ساز اعتماد میان سازمان و ذی نفعان است. این حوزه همچنین با کمک به جامعه پذیری کارکنان و تعمیق و تقویت فرهنگ سازمانی، دوام و بقای سازمان را تضمین می کند.

باردیگر ضمن تقدیم صمیمانه ترین تبریک ها و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه معنوی، سعادت و بهروزی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  8