از نسخه جدید پات رونمایی شد/امکان ارائه گزارش اعتبار بانکی اشخاص در ورژن جدید پات

در اولین نشست خبری ایران کیش در سال98؛

سرپرست مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش تجهیز ناوگان کارتخوان این شرکت را با توجه به نوسانات قیمت ارز کاری مشکل خواند و رویکرد شرکت های psp را در تقویت سایر بسترهای پرداخت الکترونیک برای حفظ و افزایش سهم بازار خود در شرایط فعلی دور از انتظار ندانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ پیمان منعم طبری، سرپرست مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در اولین نشست خبری این شرکت در سال 98 بیان کرد: سکان ایران کیش به خوبی توسط صادق فرامرزی هدایت شد و دستاوردهای 5 سال اخیرهمواره به رشد این شرکت کمک کرده است و امروز ما نیز همان مسیر را مصمم تر و قوی تر در راستای ارائه دستاوردهای جدید ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته و تکیه بر خرد جمعی در این شرکت افزود: تلاش داریم در سال جدید با ارائه خدمات بهتر شاهد سهم بیشتری از بازار برای ایران کیش باشیم و به نکات مثبت تری دست پیدا کنیم، به نحوی که با ایجاد شبکه فروش و خدمات پول چهره خوبی را از شرکت ایران کیش در عرصه خدمات پرداخت در سالهای آتی به نمایش بگذاریم.

منعم طبری با تاکید بر ضرورت نگاه ویژه به روند شکل گیری کسب و کارهای نوین خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم این شرکت در ادامه راه توجه بیشتر به این نوع کسب و کارها است.به طوری که بتوانیم با کمک نیروهای شرکت این کسب و کارها را ایجاد کنیم و در این راستا خدمات ویژه را بر مبنای تکنولوژی های جدید و فرآیندهای جدید ارائه کنیم.

سرپرست مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش افزود: یکی از مهم ترین تمرکزات ما اپلیکیشن پات است و در جدیدترین نسخه این اپلیکیشن که دیروز به روزرسانی شده است سعی کرده ایم که علاوه بر سرویس های جدید، کارهای زیربنایی و پایدارسازی را انجام دهیم تا اعتماد مشتریان را نسبت به این اپلیکیشن بالا بریم.

نقشه راه شرکت ایران کیش در سال 98

منعم طبری در مورد نقشه راه این شرکت در سال 98 گفت: از آن جایی که ایران کیش در درگاه کارتخوان عملکرد خوبی داشته است، این امید وجود دارد که  بتواند در سایر درگاه ها نیز به دستاوردهای خوبی دست یابد.از این رو مهمترین دغدغه ما این است که تعدادی از سرویس جدید مورد نیاز درصنعت Payment مورد بررسی قرار دهیم تا با راه اندازی این سرویس ها بتوانیم نگاه جدید و کاملی به پرداخت های خرد در کشور داشته باشیم که یکی از دغدغه های بانک مرکزی و شاپرک است و در این راستا همت و کمک بانک مرکزی و شاپرک را نیز خواستاریم.

وی یادآور شد: در سال 98 تجهیز ناوگان کارتخوان با توجه به نوسانات قیمت ارز کار بسیار مشکلی است؛ بنابراین تمامی شرکت های psp  به سمتی خواهند رفت که در کنار بستر کارتخوان ها بسترهای دیگر را نیز تقویت کنند و با این شیوه سهم بازار و تراکنش خود را حفظ کنند و یا آن را افزایش دهند.

سرپرست مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش همچنین از تصمیمات جدید این شرکت در حوزه کارت ها و پرداخت های خرد خبر داد و گفت که جزئیات این تصمیم ها طی ماه های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

آینده پرداخت از آن اپلیکیشن ها خواهد بود

در ادامه این نشست شهره آقابابایی، مدیر پروژه پات با ارائه آمار از عملکرد این اپلیکیشن در دوره فعالیت دو ساله آن گفت: پات در این دوره به صورت متوسط ماهانه 2 سرویس و در مجموع بیش از 42 سرویس را به کاربران خود ارائه کرده است که این امر نشان دهنده پویایی و رشد مستمر این محصول است؛ چراکه همانطور که می دانیم آینده صنعت پرداخت از آن این چنین محصولاتی خواهد بود.همچنین از آنجایی که تنها اپلیکیشن پرداخت هستیم که مختص روشندلان برنامه ریزی شده است توانستیم جایزه جشنواره نوربخش را کسب کنیم.

طرح سمپاتی و پرداخت عوارض آزادراهی؛رونمایی های جدید پات

آقابابایی با اشاره به اعتماد کسب شده از سوی کاربران «پات» تا به امروز افزود: به پاس این اعتماد و مشارکت، شرکت ایران کیش اقدام به در نظرگیری یک سیستم تشویقی برای کاربران کرده است که تحت عنوان طرح «سمپاتی» در اپلیکیشن پات رونمایی شده است و تمامی کاربران پات از این پس می توانند از مزیت هایی این طرح استفاده کنند.

مدیر پروژه پات در ادامه افزود: پرداخت عوارض آزادراهی یکی دیگر از سرویس هایی است که در نسخه جدید اپلیکیشن ازآن رونمایی کرده ایم و این اپلیکیشن در راستای مکانیزه کردن آزادراه ها به این طرح پیوسته است.

امکان دریافت گزارش اعتباری و پرداخت فطریه در پات

آقابابایی در تشریح دستاوردهای جدید این اَپ ادامه داد: همه ما شاید علاقه مند باشیم که بدانیم در شبکه بانکی از چه امتیازاتی برخوردار هستیم،ازین جهت سرویس جدیدی در پات پیاده سازی شده که امکان دریافت گزارش اعتباری قراردادهای تسهیلاتی با کلیه بانک های کشور را دارد و کاربران  می توانند از طریق اپلیکیشن پات امتیاز اعتباری، ریز اقساط، تسهیلات و اعتبارات خود را تحت عنوان گزارش اعتبار بانکی دریافت کنند.

وی همچنین از مذاکره این اپلیکیشن با دو اپراتور کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که از این پس دارندگان سیم کارت تله کیش جزیره کیش و اپراتور مجازی شاتل بتوانند خدمات اپراتوری خود را از طریق اپلیکیشن پات انجام دهند.همچنین از سیستم QRCode در نمایشگاه الکامپ رونمایی کردیم که با پیگیری‌های بیشتر پذیرندگان اصلاحات خوبی نیز در آن صورت گرفته است.

آقابابایی با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید فطر و بحث پرداخت فطریه به عنوان یک پرداخت مهم و شرعی گفت: در اپلیکیشن تاپ این امکان برای کاربران فراهم شده است که در صورت تمایل فطریه خود را به اماکن خیریه ای همچون موسسه کهریزک پرداخت کنند.

هزینه کاغذ نیازمند یک تصمیم اساسی است

علی یادگار که به تازگی معاونت توسعه بازار ایران کیش را بر عهده گرفته است درباره رویکرد این شرکت برای کاغذ در صنعت پرداخت اظهار داشت: هزینه کاغذ افزایش زیادی پیدا کرده است و نیازمند اتخاذ یک تصمیم اساسی است؛ چرا که هزینه شرکت‌ها را افزایش داده و تامین آن نیز با مشکل روبرو است؛ ضروری است تا رسید الکترونیک از سوی بانک مرکزی ابلاغ شود و سیستم قضایی نیز رسید الکترونیک را بپذیرد تا مشکل کاغذ به عنوان یک بحران رفع شود.

وی با اشاره به راهکار جایگزینی پیامک رسید به جای کاغذ تصریح کرد: در حال حاضر پیامک هزینه بیشتری از رسید دارد و باید اپراتورها در این زمینه کمک کنند و در این راستا شرکت ایران کیش به دنبال راهکار ارائه رسیدهای دیجیتالی خاص است.

گزارشی از: حسین غیوری

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  20