حمايت از رونق توليد ملي محور سياست‌هاي اعتباري بانک اقتصادنوين در سال ۹۸ است

عليرضا بلگوري:

مديرعامل بانک اقتصادنوين ضمن مرور مهم‌ترين دستاوردهاي اين بانک در سال 97، حمايت از “رونق توليد ملي” را محور سياست‌هاي اعتباري اين بانک در سال 98 عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، عليرضا بلگوري مديرعامل اين بانک با اشاره به نام‌گذاري سال 98، تحت عنوان "سال رونق توليد ملي" گفت: نظام بانکي کشور در هدايت حرکت توسعه‌اي در مسير رونق توليد و اشتغال و تحقق شعار سال نقش تعيين‌کننده‌اي دارد؛ در اين راستا گروه اقتصادنوين سياست‌هاي اعتباري خود در سال 98 را با محوريت تامين مالي بنگاه‌هاي توليدي با استفاده از ابزارهاي متنوع و پرداخت تسهيلات خرد و کلان در جهت حمايت از توليدکننده و مصرف‌کننده کالاي داخلي تهيه و تدوين کرده است.

بلگوري ضمن مرور عملکرد بانک اقتصادنوين در سال 97، گفت: بانک اقتصادنوين در سال گذشته با اولويت قرار دادن اعطاي تسهيلات و ايجاد تعهدات در بخش‌هاي توليدي صنعت و معدن، با توزيع عادلانه و کارشناسانه، بالغ‌بر 80 درصد منابع در اختيار خود را در بخش‌هاي مختلف صنعت تزريق و در مسير توليد و رونق اقتصادي کشور هدايت کرده است.

او مجموع تسهيلات اعطايي بانک اقتصادنوين به بخش‌هاي صنعتي و توليدي کشور را بيش از يکصد هزار ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: در کنار پرداخت تسهيلات به بنگاه‌هاي توليدي، بانک اقتصادنوين با در اختيار داشتن زنجيره کاملي از خدمات پولي و مالي در گروه خود، منابع مورد نياز بسياري از بنگاه‌هاي توليدي و صنعتي کشور را با استفاده از ساير ابزارهاي تامين مالي، فراهم کرده است.

مديرعامل بانک اقتصادنوين حمايت از شرکت‌هاي دانش‌بنيان را از ديگر سياست‌هاي اين بانک دانست و گفت: در سال 97، قريب به 7 هزار ميليارد ريال از منابع بانک در قالب تسهيلات در اختيار شرکت‌هاي دانش‌بنيان قرار گرفته است.

بلگوري در پايان با اشاره به شرايط خاص اقتصادي کشور در سال 98 گفت: با ياري خداوند متعال و با همبستگي، انسجام و حرکت همسوي همه اجزاي نظام اقتصادي مي‌توانيم به سلامت از اين پيچ دشوار عبور کنيم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  2