آغاز دور جدید ثبت نام کارت سوخت+ روش ثبت نام

شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد، مالکان خودرو و موتور سیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه ، اپلیکیشن دولت همراه و یا کد دستوری *4# به منظور دریافت کارت سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دور جدید ثبت نام کارت سوخت در سامانه خدمات دولت همراه آغاز شده است.متقاضیان به منظور دریافت کارت سوخت مبتنی بر کارت بانکی باید پس از مراجعه به این پایگاه و در بخش «ثبت نام کارت سوخت» اطلاعاتی شامل شماره تلفن همراه به نام مالك وسيله نقليه، كد ملی و تاریخ تولد متقاضی (با ثبت كد ملی و تاریخ تولد ساير اطلاعات شناسنامه‌ای مانند نام و نام خانوادگی، نام پدر و شماره شناسنامه به صورت خودكار نمايش داده می‌شود)، اطلاعات شناسايی وسيله نقليه (شماره هشت رقمی مندرج در ذيل باركد پستی پشت كارت خودرو متقاضی) یا شماره VIN،  انتخاب يكی از شماره‌های كارت بانكی متقاضی كه به صورت خودكار در پنجره ثبت اطلاعات اين بخش به نمايش در می‌آيد را ارایه کنند.

پس از ورود اطلاعات ، پيامی مبنی بر تاييد عمليات ثبت نام به اطلاع متقاضی خواهد رسيد كه تنها به منزله پايان مراحل ثبت نام خواهد بود. اما زمان استفاده از کارت بانکی به عنوان کارت سوخت در جایگاه‌های سوخت متعاقبا اعلام خواهد شد.

بر اساس اطلاعات درج شده در پایگاه خدمات دولت همراه، آن دسته از مالكان كه دارای بيش از يك دستگاه خودرو و موتورسيكلت فاقد كارت سوخت هستند، برای ثبت نام كارت المثنی بايستی مجددا مراحل ثبت نام را به ازای هر دستگاه خودرو يا موتورسيكلت را با یک کارت بانکی دیگر تكرار كنند و یا از اپلیکیشن دولت همراه استفاده کنند.

همچنین آن دسته از مالكان وسايل نقليه كه به هر دليل نتوانند اطلاعات خود را ارسال کنند یا تمایلی به ثبت‌نام غیرحضوری ندارند می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مشتركين پليس +10 و طبق ضوابط قبلی با ارائه مدارك قانونی لازم نسبت به اعلام و ثبت تقاضای خود براي صدور كارت المثنی سوخت اقدام کنند.

مالكان خودروهای عمومی و دولتی اعم از سواری، وانت و موتورسيكلت نیز به منظور دريافت كليه خدمات مربوط به كارت سوخت از جمله درخواست صدور كارت المثنی، می‌بايست همانند گذشته صرفا با مراجعه به دفاتر خدمات مشتركين پليس +10 نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  6