شرکت در فاینکس دوازدهم،وظیفه اجتماعی فعالان بازار سرمایه

شریفی نیا تاکید کرد؛

مدیرعامل کارگزاری مبین سرمایه حمایت از برنامه های سازمان بورس را اصلی ترین هدف حضور این کارگزاری در نمایشگاه بانک،بورس و بیمه امسال عنوان کرد و بر ضرورت ایفای نقش اجتماعی کارگزاران در آشناسازی مردم با فضای سرمایه گذاری در بورس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ حمیده قاسمی: محمدعلی شریفی نیا در معرفی این کارگزاری و عملکرد مبین سرمایه در بورس تا به امروز گفت:کارگزاری مبین سرمایه از سال 1388 فعالیت خود را در بازار سرمایه آغاز کرده است.این کارگزاری همواره جزو رتبه های نخست کارگزاران به لحاظ حجم معاملات بوده است.همچنین از نظر کیفی نیز در همه رتبه بندی های سازمان بورس موفق به اخذ رتبه «الف» شده است.

وی با اشاره به امکان ارائه خدمات مختلف این کارگزاری به فعالان بازار، درباره سابقه حضور مبین سرمایه در فاینکس اظهار کرد:کارگزاری مبین سرمایه دارای همه مجوزهای بورس بوده و طیف گسترده ای از خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.همچنین این کارگزاری از سال 89 تاکنون هر ساله در نمایشگاه بانک،بورس و بیمه حضور داشته است.

مدیرعامل کارگزاری مبین سرمایه در تشریح اهداف و برنامه های کارگزاری مبین سرمایه برای حضور در فاینکس دوازدهم خاطرنشان کرد:

اصلی ترین هدف ما از شرکت در فاینکس حمایت از اهداف و برنامه های سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و کمک به بهبود فضای بازار سرمایه است؛ چراکه معتقدیم این شرکت علاوه بر منافع شخصی، وظایفی نیز در قبال جامعه دارد.

بنابراین تلاش می کند با مشارکت در این نمایشگاه و نمایشگاههایی از این دست نقش خود را در رونق فاینکس و در سطح وسیع تر در رونق اقتصاد و رونق تولید در کشور ایفا کند.

این فعال بازار سرمایه با تاکید بر نقش موثر برگزاری فاینکس برتوسعه فضای سرمایه گذاری و حمایت از تولید ملی افزود:هر اندازه بورس و نقش آن در اقتصاد پررنگ تر شود وآگاهی عموم مردم از کارکردهای این بازار رشد پیدا کند، بهتر می توان با بهره گیری از ظرفیت های بازار سرمایه فضای کسب و کار را در کشور تقویت کرد؛چراکه بورس همواره می تواند به عنوان مهمترین رکن ابزار تامین مالی شرکت ها در کشور باشد.

این در حالی است که در حال حاضر بیشتر بار تامین مالی بر روی دوش بانک ها است و تامین سرمایه واحدهای تولیدی از طریق بازار سرمایه هنوز به جایگاه خود نرسیده است.از این رو برگزاری این نمایشگاه می تواند با آشنا کردن عموم مردم و سیاستگذاران نقش پررنگ تری را برای بازار سرمایه ترسیم کند.

شریفی نیا با تاکید بر ارتقای هر روزه شفافیت به عنوان جزء جدایی ناپذیر فعالیت های بورسی تصریح کرد: در شرایط فعلی که اقتصاد کشور با نوسانات و افت و خیزهای مختلفی همراه است،بازار سرمایه می تواند با تکیه بر این اصل و ایجاد اطمینان در سرمایه گذاران،انگیزه آنان را برای سرمایه گذاری در بازارهای موازی کاهش داده و به سمت سرمایه گذاری و فعالیت در بازاری منسجم و شفاف سوق دهد.بر این اساس برگزاری فاینکس دوازدهم در شرایط فعلی اشاعه دهنده فرهنگ صحیح سرمایه گذاری در کشور خواهد بود.

دوازدهمین نمایشگاه بانک،بورس و بیمه(فاینکس 2019) از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری برگزاری خواهد شد و کارگزاری مبین سرمایه در سالن میلاد میزبان علاقمندان به سرمایه گذاری و آشنایی با ابزارهای سرمایه گذاری در بورس است.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  +    =  45