یکپارچه سازی گوگل‌پی و سرویس مالی PFS در بریتانیا/ تصویب قوانین جرایم پرداخت موبایلی در اتحادیه اروپا

همزمان با اعلام یکپارچه‌سازی دو شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت غیرنقدی در بریتانیا، اتحادیه اروپا از تصویب قوانینی با هدف مجازات افرادی که اقدام به جرایم مرتبط با پرداخت‌های غیرنقدی می‌کنند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از فابانیوز، به نقل از mobilepaymentstoday، گوگل‌پی و سرویس مالی PFS از راه‌اندازی سیستم یکپارچه سازی پرداخت موبایلی در بریتانیا خبر دادند.
 
گوگل‌پی و سرویس مالی پری پید (PFC) در بیانیه مطبوعاتی مشترکی اعلام کردند که مشترکات کارت PFC از این پس می‌توانند کارت‌های خود را به کیف پول الکترونیکی با هدف پرداخت در بریتانیا اضافه کنند.
 
یکپارچه‌سازی به این معناست که مشتریان PFC هم‌اکنون می‌توانند از این پلتفرم با همراهی پذیرندگان برای انجام خریدهای آنلاین و همچنین خرید محصولات گوگل استفاده کنند.
 
«کنر دویله» مدیرارشد فنی PFC در این بیانیه اعلام کرد:

PFC در حال همکاری با گوگل برای فراهم کردن تجربه مناسبی برای کاربران در دنیای رو به گسترش دیجیتال است. ما علاقه‌مندیم تا بر سرعت، راحتی و امنیت متمرکز شویم. گوگل پی پرداخت را برای مشتریان راحت‌تر کرده است.
 

اعلام این یکپارچه‌سازی، یک ماه پس از آن صورت گرفت که PFC از توافقنامه‌ای یکپارچه‌سازی خود با سامسونگ‌پی خبر داده بود.
 
PFC یکی از عمده صادرکنندگان کیف پول الکترونیکی، کارت‌های پیش پرداخت و مجازی در بریتانیا به شمار می‌رود. این شرکت همچنین یکی از بزرگترین صادرکنندگان پول الکترونیکی در اروپا محسوب می‌شود و در 25 کشور خدمات خود را ارائه می‌دهد.
 
تصویب قوانین مبارزه با جرایم پرداخت غیرنقدی در اتحادیه اروپا
 
در همین حال، اتحادیه اروپا از تصویب قوانینی با هدف جلوگیری از کلاهبرداری در زمینه پرداخت موبایلی خبر داد.
 
قوانین جدید اتحادیه اروپا که جرایم مربوط به پرداخت‌های غیرنقدی را هدف قرار می‌دهند اخیرا در شورای اتحادیه اروپا به تصویب رسیده و به زودی به قانون تبدیل خواهند شد. اعضای این شورا همچنین به کشورهای عضو 2 سال فرصت دادند تا قوانین ملی خود را در این زمینه تصویب کنند.
 
این قوانین از کشورهای عضو می‌خواهد که تا یک سری جرایم مشخص شده مرتبط با کلاهبرداری و تقلب در زمینه سیستم پرداخت‌های غیرنقدی شامل پرداخت موبایلی را به رسمیت شناخته، مورد تحقیقات انجام داده و در نهایت مجازات کنند.
 
آنها همچنین یک دوره زندان را برای این جرایم در نظر گرفته‌اند که شامل جعل معاملات و استفاده از اکانت‌های پرداختی هک شده است.
 
شورای اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که قوانین جدید، موانع موجود در راه تحقیقات و پیگرد قانونی در این حوزه را از میان برمی‌دارد و علاوه بر آن، دستورالعمل‌هایی را برای افزایش آگاهی‌های عمومی در این زمینه ارائه می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  28  =  35