معرفی پنج vpn برتر برای پرداخت بیت کوین در سال ۲۰۱۹

اگر ترجیح می‌دهید که پرداخت‌های شما بدون آشکار شدن هویت به کیف پول شما واریز و یا از آن ارسال شوند، بیت‌کوین گزینه‌ی مناسبی برای شماست.بیت‌کوین به شما امکان می‌دهد تا پول خود را در جایی خارج از سیستم بانکداری ذخیره کنید. در این سیستم رمزنگاری‌شده، لزومی ندارد که اطلاعات شخصی خود را در کیف پول بیت‌کوین وارد کنید.‌

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تعداد وی‌پی‌ان‌هایی که برای انجام پرداخت‌های بیت‌کوین مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیاد هستند ولی آیا می‌دانید بهترین آن‌ها کدامند؟

در برخی از شرایط‌ خاص، ناشناس ماندن هویت اهمیت فراوانی دارد. وقتی پرداخت خود را از طریق حساب بانکی انجام می‌دهید، میزان ذخیره‌ ارزش شما با یک کد مشخص می‌شود و درواقع ردپایی از خود به جای می‌گذارید که با تعقیب آن می‌توان حتی آدرس منزل شما را هم پیدا کرد.

دریافت پول در کیف پول نیز می‌تواند هویت شما را آشکار کند. اگر ترجیح می‌دهید که پرداخت‌های شما بدون آشکار شدن هویت به کیف پول شما واریز و یا از آن ارسال شوند، بیت‌کوین گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

بیت‌کوین به شما امکان می‌دهد تا پول خود را در جایی خارج از سیستم بانکداری ذخیره کنید. در این سیستم رمزنگاری‌شده، لزومی ندارد که اطلاعات شخصی خود را در کیف پول بیت‌کوین وارد کنید.‌

 
معرفی وی‌پی‌ان‌های برتر برای انجام پرداخت‌های بیت‌کوین:

 
۱) نوردوی‌پی‌ان (NordVPN)، با امتیاز ۱۰ از ۱۰

بدون شک نوردوی‌پی‌ان را می‌توان یکی از سرویس‌های کاربردی برتر دانست. شرکت ارائه‌‌دهنده‌ این وی‌پی‌ان در کشور پاناما واقع شده و به هیچ وجه، اطلاعات کاربران را ثبت نمی‌کند؛ از همین رو، توجه بسیاری از افرادی که به حریم خصوصی اهمیت می‌دهند، به سمت این سرویس جلب شده است. نرم‌افزار آن نیز به خوبی کار می‌کند و مشکل چندانی ندارد.

همچینین سرعت عملکرد این وی‌پی‌ان در مقایسه با نمونه‌های مشابه، بسیار قابل قبول است. این سرویس، برای این‌که به کاربرانش اطمینان خاطر بدهد و احساس امینت را در آن‌ها تقویت کند، خدماتی از قبیل استفاده‌ی آزمایشی سه روزه‌ی رایگان و ضمانت بازپرداخت پول ۳۰ روزه را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ویژگی‌ها:

تعداد مکان‌های سرور: ۶۲

سرعت متوسط: ۵۹/۲۳ مگابیت بر ثانیه

تعداد اتصالات همزمان: ۶

کشور حقوقی: پاناما

مزایا:

عدم ثبت اطلاعات کاربران

واقع در پاناما (منطقه‌ای مناسب برای حفظ حریم شخصی)

شش اتصال همزمان

خدمات‌رسانی عالی به کاربر

سرورها از ۵۸ کشور مختلف هستند

خدمات همتابه‌همتا دارد

 
۲) اکسپرس‌وی‌پی‌ان (ExpressVPN)، با امتیاز ۹/۶ از ۱۰

اکسپرس‌وی‌پی‌ان مزایایی مانند سرعت اتصال بالا و یک شبکه‌ گسترده از سرورها را برای کاربرانش فراهم کرده است. در برخی از مناطق جغرافیایی، دسترسی به سرویس‌های خارجی مسدود شده است و موقعیت‌های مکانی سرورها، زمانی اهمیت پیدا می‌کنند که کاربر قصد انجام فعالیت‌هایی با محدودیت‌های منطقه‌ای را داشته باشد. هنگامی که کاربر از یک وی‌پی‌ان استفاده می‌کند، در واقع به سرور کشور ارائه‌دهنده‌ آن وی‌پی‌ان متصل می‌شود.

اپلیکیشن اکسپرس‌وی‌پی‌ان را می‌توان در دستگاه‌های ویندوز، مک اواس ایکس، آی‌اواس و کیندل نصب کرد. همچنین امکان نصب دستی این وی‌پی‌ان روی اوبونتو (Ubuntu)، دبیان (Debian)، فدورا (Fedora)، لینوکس سنت‌اواس (CentOS Linux) و مجموعه‌ای از دستگاه‌های گیرنده دیجیتال تلویزیون (set-top box) وجود دارد.

افزونه‌ مرورگر اکسپرس‌وی‌پی‌ان بر روی گوگل کروم، فایرفاکس و سافاری، امکان نظارت کاربر بر ترافیک تولید شده توسط مرورگر را مهیا می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های اکسپرس‌وی‌پی‌ان این است که با نصب آن بر روی روتر خانگی، تمامی دستگاه‌های موجود در خانه تحت پوشش آن قرار می‌گیرند. روترهایی که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند، عبارتند از: Sabai، DD-WRT، Tomato و Asus.

اقدامات امنیتی اکسپرس‌وی‌پی‌ان، به استفاده از یک سامانه نام دامنه (DNS) خصوصی، یک کلید قطع به منظور جلوگیری از برقراری اتصالات اینترنتی محافظت‌نشده و محافظت خودکار از وای‌فای محدود شده است. دفتر مرکزی شرکت ارائه‌دهنده‌ اکسپرس‌وی‌پی‌ان در جزایر ویرجین بریتانیا قرار گرفته و اطلاعات کاربران را ثبت نمی‌کند.

ویژگی‌ها:

تعداد مکان‌های سرور: ۹۴

سرعت متوسط: ۷۷/۱۴ مگابیت بر ثانیه

تعداد اتصالات همزمان: ۳

منطقه‌ی حقوقی: جزایر ویرجین بریتانیا

معایب:

هزینه‌ی نسبتا بالا، که البته ارزشش را دارد.

 
۳) سایبرگوست (CyberGhost)، با امتیاز ۹/۵ از ۱۰

نزم‌افزار سایبرگوست خدمات بسیاری را عرضه می‌کند و کاربری آسانی دارد. رمزنگاری آن بسیار قوی بوده و تعداد اتصالات همزمان آن که تقریبا ۵ عدد است، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. شرکت اصلی ارائه دهنده‌ی این وی‌پی‌ان در رومانی قرار دارد و هیچ گزارش معناداری را از اطلاعات مشتری ذخیره نمی‌کند، از همین رو برای انجام پرداخت‌های بیت‌کوین مناسب است.

ویژگی‌ها:

تعداد مکان‌های سرور: ۶۰

سرعت متوسط: ۶۱/۹۷ مگابیت بر ثانیه

تعداد اتصالات همزمان: ۷

کشور حقوقی: رومانی

مزایا:

پذیرش پرداخت‌های بیت‌کوین

دارا بودن بیش از ۸۰۰ سرور و پوشش‌دهی جهانی

امکان استفاده‌ی چندگانه در حداکثر ۵ دستگاه مختلف

عدم ثبت اطلاعات کاربر

مجهز بودن به رمزنگاری سطح بالا و امنیت تضمین‌شده

 
۴) آی‌پی‌ونیش (IPVanish)، با امتیاز ۹/۲ از ۱۰

مدیریت تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز آی‌پی‌ونیش را خود ارائه دهنده به عهده دارد و از این رو، خطری از جانب شرکت‌های شخص ثالث متوجه داده‌های فعالیت‌های کاربران آن نمی‌شود. علاوه بر آن، دست‌اندرکاران آی‌پی‌ونیش سوگند یاد کرده‌اند که فعالیت‌های کاربران را ثبت و یا پیگیری نمی‌کنند، بنابراین می‌توان اطمینان حاصل کرد که این وی‌پی‌ان اطلاعاتی را به دست نیاورده و طبیعتا، آن‌ها را با هیچ شرکت دیگری به اشتراک نمی‌گذارد.

اقدامات انجام شده برای حفظ حریم شخصی توسط این شرکت عبارت است از: کلید قطع ارتباط به منظور جلوگیری از اتصال اپلیکیشن‌ها به اینترنت بدون استفاده از وی‌پی‌ان و محافظت خودکار از وای‌فای به منظور ناشناس باقی‌ماندن هویت کاربران.

ویژگی‌ها:

تعداد مکان‌های سرور: ۶۰

سرعت متوسط: ۶۰/۵۷ مگابیت بر ثانیه

تعداد اتصالات همزمان: ۱۰

کشور حقوقی: ایالات متحده آمریکا

مزایا:

تضمین بازپرداخت مبلغ هفت روزه

دارا بودن سرور در ۶۰ کشور مختلف

عدم ثبت اطلاعات کاربران

کلید قطع ارتباط

دارا بودن سامانه نام دامنه‌ خصوصی

 
۵) ایر‌وی‌پی‌ان (AirVPN)، با امتیاز ۹/۰ از ۱۰

ایر‌وی‌پی‌ان سطح امنیتی بالایی را برای کاربرانش مهیا می‌کند و هویت آن‌ها را کاملا ناشناس نگه می‌دارد. این وی‌پی‌ان از رزولوشن سامانه نام دامنه‌ رمزنگاری‌شده استفاده می‌کند، بنابراین می‌توان اطمینان حاصل کرد که تأمین‌کنندگان خدمات اینترنت (ISP) هیچ دخالتی در فرآیند ترجمه‌ آدرس وب به آدرس اینترنتی نخواهند داشت.

بکارگیری کلید قطع ارتباط، به منظور قطع اتصال اپلیکیشن‌ها به اینترنت در هنگام مختل شدن لینک اتصال به سرور وی‌پی‌ان نیز یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی ایر‌وی‌پی‌ان به شمار می‌رود. این وی‌پی‌ان توانسته کنترل‌های نظارتی اعمال شده توسط دولت چین را شکست دهد و همین امر، می‌تواند اثباتی باشد بر سطح بالای حفظ حریم خصوصی توسط این سرویس.

کاربرانی که قصد خرید ایر‌وی‌پی‌ان را داشته باشند، ابتدا باید یک حساب ایجاد کرده و سپس نسبت به پرداخت مبلغ اقدام کنند. این مرحله، مستلزم وارد کردن نام کاربری و آدرس ایمیل معتبر است. کاربرانی که نخواهند هویتشان فاش شوند، می‌توانند از سرویس وب‌میل استفاده کرده و نام خود را به شکل جعلی وارد کنند.

ویژگی‌ها:

تعداد مکان‌های سرور: ۱۹

تعداد اتصالات همزمان: ۵

کشور حقوقی: ایتالیا

مزایا:

تضمین بازپرداخت مبلغ هفت روزه

امکان استفاده از حساب آزمایشی سه روزه‌ ارزان

پذیرش پرداخت‌های بیت‌کوین

عدم ثبت اطلاعات کاربران

استفاده از رابط کاربری چند زبانه‌ اوپن‌وی‌پی‌ان (OpenVPN)

 
چگونه می‌توانیم کیف پول بیت‌کوین خود را ناشناس نگه داریم؟

ناشناس نگه داشتن کیف پول بیت‌کوین مستلزم انجام برنامه‌ریزی است. در گام اول، کاربر باید یک نام مستعار را برای خود تعیین کرده و هویت خود را با آن نام معرفی کند. در دنیای اینترنت، همگی ما چندین بار این کار را بدون هیچ مشکلی انجام داده‌ایم.

به عنوان مثال، هنگامی که برای عضو شدن در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی یک نام کاربری را برای خود انتخاب کرده و وارد می‌کنیم، در واقع یک نام مستعار را برای خود برمی‌گزینیم. البته باید اشاره کنیم که نام کاربری استفاده شده در شبکه‌های اجتماعی، معمولا به نوعی با هویت ما در دنیای واقعی ارتباط دارد.

افراد همچنین می‌توانند بدون وارد کردن اطلاعات شخصی، نسبت به ایجاد وب‌میل اقدام کنند و سپس همان وب‌میل ناشناس را برای دسترسی به سرویس‌های مختلف به کار بگیرند. گام بعدی برای فعالان بازار بیت‌کوین، ممانعت از ردیابی پرداخت‌های بیت‌کوین از طریق آدرس‌های IP است. این کار را می‌توان توسط شبکه‌های خصوصی مجازی (همان وی‌پی‌ان‌ها) انجام داد.

در واقع هنگامی‌که فردی از طریق وی‌پی‌ان به وب‌سایت‌ها وارد می‌شود، تراکنش‌ها با آدرس IP سرور وی‌پی‌ان انجام می‌گیرند نه آدرس IP خود آن فرد. شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات وی‌پی‌ان چندین هزار آدرس IP دارند و به صورت منظم و چرخشی از آن‌ها استفاده می‌کنند. اغلب وی‌پی‌ان‌های موفق، میلیون‌ها نفر کاربر دارند و همین امر ردیابی فعالیت‌های یک کاربر خاص را دشوارتر می‌کند.

یکی از نقاط ضعف سرویس‌های وی‌پی‌ان این است که خود شرکت‌های ارائه‌ دهنده‌ این خدمات، قادر به ردیابی فعالیت‌های کاربرانشان هستند. این شرکت‌ها از طریق مراجعه متقابل آدرس IP تخصیص یافته به کاربران و آدرس IP واقعی آن‌ها، هویتشان را شناسایی می‌کنند.

اگر شرکت‌های ارائه‌‌دهنده‌ وی‌پی‌ان اطلاعات کاربران‌شان را در یک پرونده ذخیره و نگه‌داری کنند، با حکم دادگاه می‌توان آن‌ها را ملزم کرد که این اطلاعات جمع‌آوری‌شده را در اختیار مقامات مسئول قضایی قرار دهند. یک راهکار ساده برای جلوگیری از چنین اتفاقی، استفاده از وی‌پی‌ان‌هایی است که هیچ اطلاعاتی از کاربران را ذخیره نمی‌کنند.

توصیه می‌کنیم که برای انجام پرداخت‌های بیت‌کوین، از ۵ وی‌پی‌ان برتر معرفی شده در این مقاله و یا وی‌پی‌ان‌های دیگری که فعالیت‌های کاربرانشان را پیگیری نمی‌کنند، رمزنگاری قوی دارند و از پرداخت‌های ناشناس بیت‌کوین پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که بهتر است برای ایجاد حساب بیت‌کوین، از نام مستعار استفاده کنید. همچنین حتما باید به هنگام دریافت و یا پرداخت پول از کیف پول، از هویت خود محافظت کنید. به احتمال زیاد، لزومی ندارد که برای انجام تمامی فعالیت‌های روزمره، به صورت ناشناس عمل کنید، از این رو پیشنهاد می‌کنیم که امور مالی معمول خود را از طریق حساب‌های بانکی انجام دهید و صرفا فعالیت‌های خصوصی را با تراکنش‌های بیت‌کوین حل‌وفصل کنید.

برای این‌که از ایجاد ارتباط در بین هویت واقعی و کیف پول بیت‌کوین‌تان جلوگیری کنید، حساب بیت‌کوین و حساب بانکی خود را کاملا به صورت مجزا مورد استفاده قرار دهید.

منبع:  Cryptonewmedia

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  −    =  28