بزرگترین شرکت راه آهن ژاپن، سیستم جدید رمزنگاری برای کارتهای حمل و نقل را در نظر دارد

به گزارش وب سایت Cointelegraph ژاپن، آقای Kazuhiro Tokita، نماینده مدیر، عضو هیئت مدیره و رئیس صرافی ارز دیجیتال ژاپنی DeCurret، در طی یک سخنرانی تجاری در توکیو در ۲۷ مارس از یک سیستم پرداخت رمزنگاری جدید پرده‌برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سیستم جدید کارت پرداخت Suica صادر شده توسط شرکت راه‌آهن شرق ژاپن (JR East)، بزرگ‌ترین شرکت راه‌آهن ژاپن را قادر خواهد ساخت که در راس ارزهای دیجیتال قرار گیرد.

با این حال، این گزارش اشاره می‌کند که هیچ برنامه مشخصی در زمان نگارش این خبر وجود ندارد و JR East تنها با در نظر گرفتن اجرای آن مواجه است.

اطلاعاتی که توسط این شرکت منتشر شد نشان می‌دهد که از اواخر مارس سال گذشته نزدیک به ۷۰ میلیون کارت Suica صادر شده‌است.

بر طبق اعلام وب سایت اختصاصی این شرکت، Suica یک کارت اعتباری الکترونیکی است که به کاربران اجازه می دهد که برای برخی از کالاها و خدمات و نیز حمل و نقل هزینه پرداخت کنند.

همانطور که اخیرا ً گزارش داده شد، Decurret از ۲۸ مارس اجازه فعالیت را از آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) دریافت کرده است.

براساس گزارش این منبع خبری، تجارت این صرافی رمزنگاری در روز ۱۶ آوریل آغاز خواهد شد و شامل بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، لایت کوین (LTC) و ریپل (XRP) خواهد بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پشتیبانی از اتریوم (ETH) نیز برای ماه ژوئن یا جولای برنامه‌ریزی شده‌است و جفت ارز (ین/بیت کوین) به عنوان جفت ارز پایه این صرافی پشتیبانی خواهند شد.

در خبرهای دیگری از ژاپن، Rakuten، غول تجارت الکترونیک، پس از اعلام اینکه در ۲۵ مارس تاییدیه آژانس خدمات مالی ژاپن را دریافت کرده‌است، به زودی صرافی ارز دیجیتال خود را با نام Rakuten wallet راه‌اندازی خواهد کرد.

 

منبع :  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  ⁄  11  =