عرضه تلفن همراه هوشمند توسط الکترونیوم با قابلیت استخراج ارز دیجیتال !

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) منتشر شد، شرکت پرداخت دیجیتال الکترونیوم در بریتانیا، برنامه خود برای راه اندازی تلفن هوشمندی را اعلام کرده که قادر به استخراج ارز دیجیتال است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این دستگاه جدید که M1 نام دارد و با فناوری استخراج ابری شرکت الکترونیوم ادغام شده است، امکان استخراج ارز دیجیتال بومی الکترونیوم (ETN) را فراهم خواهد کرد.

قیمت این تلفن همراه هوشمند تنها ۸۰ دلار بوده و قابلیت استخراج مستقیم توکن بومی الکترونیوم از طریق یک اپلیکیشن در آن قرار داده شده است. طبق اعلام الکترونیوم امکان استفاده از قابلیت استخراج ارز دیجیتال به‌صورت آفلاین نیز وجود خواهد داشت.

بر اساس بیانیه نامبرده توکن های استخراج شده می توانند برای خرید و انجام پرداخت خدمات آنلاینی از قبیل افزایش اعتبار اینترنت همراه استفاده شوند.

نمودار یک روزه توکن الکترونیوم

 

در زمان نگارش این مطلب و طبق آمار منتشر شده در وب سایت کوین مارکت کپ، توکن ETN با ارزش کل بازار ۶۲.۴ میلیون دلار، هم اکنون در رتبه ۶۵ جدول ارزهای دیجیتال قرار دارد. این توکن در حال حاضر با قیمت تقریبی ۰.۰۰۶ دلار مبادله می شود و طی ۲۴ ساعت اخیر یک کاهش ۶.۲۸ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند)، تلفن هوشمند جدید سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10)، دارای یک فضای ذخیره سازی برای ذخیره کلیدهای خصوصی مرتبط با ارزهای دیجیتال خواهد بود.

روز گذشته کوین تلگراف گزارش داد که سازنده تلفن هوشمند مبتنی بر بلاک چین اکسدوس Exodus، شرکت گوشی سازی مطرح و برجسته اچ‌تی‌سی، مشارکت خود با مرورگر Opera و همچنین پشتیبانی از چندین نرم افزار غیرمتمرکز (DApps) را اعلام کرده است.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −  62  =