حضور متفاوت فرادیس البرز در بزرگترین رویداد فناوری بانکی

شرکت داده ورزی فرادیس البرز در بزرگترین رویداد فناوری بانکی و پرداخت کشور که هفته گذشته در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد حضوری متفاوت را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  شرکت داده ورزی فرادیس البرز در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت با ارائه حضوری متفاوت و به نمایش گذاشتن آخرین فناوری های سخت افزای و نرم افزای بانکی و پرداخت توانست مخاطبان بسیاری را از جمله مدیران ارشد بانکی و پرداخت را به غرفه این شرکت جلب کرد.

جذابیت های محصولات عرضه شده ازسوی شرکت فرادیس باعث شد تا مدیران این شرکت در تمام طول ساعات بازدید نمایشگاه، با استقبال گسترده بازدیکنندگان از غرفه این شرکت روبرو شوند.

استقبال مدیران ارشد بانکی و پرداخت

 

ناصر حکیمی معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی، سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، و مدیران عامل بانکی و موسسات مالی اعتباری و شرکت های بانکی و پرداخت از جمله مدیران ارشد بانکی بودند در بازدید از غرقه شرکت فرادیس البرز ضمن ابراز رضایت کردن از محصولات و خدمات این شرکت برای جناب آقای صوفی لو مدیر عامل این شرکت ابرازموفقیت کردند.

 

 

 نگاهی به محصولات و خدمات

بنابراین گزارش شرکت فرادیس البرز در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت  از جدیدترین محصولات خود در حوزه SST رونمایی کرد.
دستگاه  (STM (Smart Teller machine ، با قابلیت انجام کلیه عملیات بانکی مانند افتتاح حساب از طریق کارت ملی هوشمند، دستگاه ATM Cardless  با قابلیت انجام عملیات بانکی بدون نیاز به کارت، کیوسک دیواری فرادیس 210TTW ، مینی کیوسک های Slim  و K3 از جمله محصولات این شرکت در حوزه SST  هستند که در نمایشگاه از سوی شرکت داده ورزی فرادیس البرز ارائه شد.

 

رونمایی از نخستین نمونه نخست Mobile Kiosk

نمونه نخست Mobile Kiosk که امکان انجام عملیات بانکی را به واسطه ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل خود برای تمامی بانک ها مهیا می‌نماید تا در شرایط خاص نیز امکان سرویس دهی به مشتریان را در هر زمان و مکانی در اختیار داشته باشند. دستگاه Farabank با امکان انجام عملیات بانکی بصورت آنلاین از دیگر محصولات این شرکت هستند.

فرادیس در حوزه پرداخت

یکی از راهبردهای شرکت فرادیس البرز فعالیت در حوزه پرداخت الکترونیک در عرصه خرد، حمل و نقل و فروشگاهی است که در قالب محصولات مختلف در مسیر اجرای این راهبرد گام برمی دارد.

 

 

اخیرا این شرکت با عرضه محصولات POS شرکت Bitel  است که موفق به اخذ نمایندگی رسمی آن در ایران شده و در  این رویداد نیز از سه مدل آن که قرار است انحصاراً برای این شرکت تولید شود رونمایی کرد.

در بخش کارگاه‌های رویداد نیز فرادیس البرز دو کارگاه زیر ساخت خودپردازهای نسل آینده و خودپردار، اینترنت اشیا‌ء و ذخیره سازی ابری در عصر بلاکچین را برگزار کرد که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2