همکاری مشترک اول بلاک و شرکت‌های گروه مالی سامان در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

شرکت‌های گروه مالی سامان شامل پرداخت الکترونیک سامان کیش، سامان‌تل، موبایلت و اول‌بلاک در قالب همکاری مشترک در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با توجه به اعلام «انقلاب بلاکچین» به عنوان محور این دوره از همایش، گروه مالی سامان هم با تمرکز و توجه ویژه به حوزه بلاکچین در این رویداد حضور خواهد داشت.

در همین زمینه، اول‌بلاک، چند محصول جدید معرفی خواهد کرد که به گفته امید دبیری، مدیر بازاریابی دیجیتال این شرکت، دو محصول آن مرتبط با نظام‌های پرداخت هستند.

اول‌آی‌دی، یکی از این محصولات است که یک بستر احراز هویت دیجیتال ارائه می‌دهد. با استفاده از اول‌آی‌دی، در گام اول، کاربران کلیه شرکت‌های گروه مالی سامان به هم متصل خواهند شد و کاربران با یک بار احراز هویت در یکی از سامانه‌ها، از احراز هویت در سایر سامانه‌ها بی‌نیاز می‌شوند.

اول‌درگاه، محصول دیگری است که در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، رونمایی می‌شود. اول‌درگاه، امکان دریافت رمزارز را فراهم می‌کند. با استفاده از اول‌درگاه، مشتریان می‌توانند به جای ارزهای رایج، بهای کالا خریداری‌شده را با رمزارز پرداخت کنند. همچنین با توجه به نوسانات قیمت رمزارزها و نگرانی فروشندگان، این امکان فراهم شده تا خریداران، بها را با رمزارز پرداخت کنند و فروشندگان، معادل همان مبلغ را با ارزهای رایج دریافت کنند.

همچنین به گفته مدیر بازاریابی دیجیتال اول‌بلاک، این شرکت محصولی را هم برای پرداخت رمزارز به وسیله دستگاه‌های کارتخوان ارائه داده است.

شرکت های گروه مالی سامان در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، در غرفه خود واقع در طبقه دوم مرکز همایش های بین المللی برج میلاد، میزبان کارشناسان، صاحبنظران و علاقه‌مندان صنعت پرداخت خواهند بود.

 

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  16