غول تجارت الکترونیک «Rakuten» یک شرکت تابعه پرداخت رمزنگاری راه اندازی می کند

شرکت تجارت الکترونیک ژاپنی Rakuten، تجدید نظر خود را برای بازسازی شرکت خود، با راه‌اندازی یک شرکت تابعه پرداخت رمزنگاری جدید که شامل تجارت ارزهای دیجیتال آن می‌شود، را اعلام کرده‌است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از Cointelegraph ژاپن در روز ۲۱ ژانویه، شرکت Rakuten، که به طور غیر رسمی به عنوان “آمازون ژاپن” شناخته می‌شود، در ابتدا در آگوست سال گذشته آشکار ساخت که به دنبال تجدید سازمان و بازسازی شاخه‌های مختلف آن به منظور بهبود پاسخگویی و فرآیندهای تصمیم‌گیری است.

در حال حاضر، این شرکت می‌گوید که شرکت تابعه وفادار خود Spotlight Inc را به یک نهاد جدید به اسم Rakuten Payment، که صرافی مبادله ارز دیجیتال را نیز اداره خواهد کرد، تغییر نام خواهد داد.

این شرکت در یک خبر رسمی که در ۱۸ ژانویه منتشر شد اظهار داشت که Rakuten Payment همراه با دیگر جزئیات بازسازی باید تا ۱ آوریل به جریان بیفتد.

این شرکت تابعه زمانی که راه‌اندازی شد، یک چتر برای دو عملیات تشکیل خواهد داد: صرافی ارز دیجیتال بیتکوین برای همه که Rakuten در ماه آگوست گذشته به دست آورده بود و خدمات کارت اعتباری Rakuten Edy.

مقامات در این خبر رسمی توضیح دادند:

“ما در حال آماده‌سازی گروه سازماندهی مجدد از طریق یک شرکت دوبخشی، برای روشن کردن پاسخگویی و مسئولیت، بهبود کارایی مدیریت و بهینه‌سازی تخصیص منابع و در نتیجه رشد بیشتر و توسعه اکوسیستم Rakuten و به حداکثر رساندن ارزش شرکت هستیم.”

Rakuten چندین سال است که به صنعت رمزنگاری علاقمند بوده‌است و در سال ۲۰۱۵ اولین بار تصمیم گرفته است که بیت کوین (BTC) را در پلتفرم خود بپذیرد.

رویکردهای مبتنی به این صنعت، نشان می‌دهد که دیگر شرکت‌های بزرگ اینترنتی ژاپنی مانند گروه SBI، علاوه بر صرافی رمزنگاری خود، همچنین به شدت علاقمند هستند در شرکت‌های استارتاپ مرتبط سرمایه‌گذاری کنند.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  −    =  72