فروش محصول نشان دهنده موفقیت استارت آپ هاست!

مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسم تقدیر از استارتاپ های فین تمی عنوان کرد؛

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسم پایانی رویداد استارت آپی «فین تک فارم» این بانک گفت: استارت آپ‌ها با فروش محصول به‌عنوان راهکار اصلی کسب‌وکارهای کوچک موفق خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روح اله خدارحمی گفت: برگزاری رویداد استارت آپی و کمپ نو آوری فین تک فارم، انتظار ما را برآورده کرد با چنین دور خیزی ، قطعاً و حتماً این حرکت را با شدت و قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد.

وی به هنگام قدردانی از 17 شرکت استارت آپی وفین تکی منتخب، اظهار داشت: خوشبختانه در این رویداد فرصتی فراهم شد تا شرکت ها قابلیت کسب و کارهای جدید را به خوبی تبیین کنند.

خدارحمی افزود: نکته مهم این است که ایده های جدید کسب‌وکارها، قابل عرضه و قابل پذیرش در بازار باشند؛ به عبارت دیگر، باید صاحبان ایده‌ها  در راه‌حل‌های جدید به دنبال عرضه و فروش باشند.

وی تصریح کرد: تفکر صرفا استفاده از تسهیلات و تکیه بر حمایت‌های مالی بنگاه‌های اقتصادی،کارآمد نیست و باید قبل از اجرای هر طرح و ایده‌ای به‌دنبال بازار فروش آن ایده بود.

مدیرعامل بانک کشاورزی، در بخش پایانی سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت تعامل با فعالان بخش کشاورزی افزود: فضای مناسبی برای ارائه فعالیت‌ها و فروش ایده‌های نوین وجود دارد و بانک کشاورزی از راه‌اندازی کسب و کارهای جدید مبتنی برفن آوری برای هوشمندسازی هرچه بیشتر کشاورزی حمایت می‌کند.

 

 

 

منبع:روابط عمومی بانک کشاورزی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  ⁄  13  =