رشد ۱۰درصدی پرداخت تسهیلات دربانک توسعه صادرات

بانک توسعه صادرات تا پایان آذرماه سالجاری نزدیک به 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل به رشد 10 درصدی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک طی نه ماه اول سال‌جاری 91/2 درصد درخواست های وصول شده درمدیریت امور اعتبارات در بخش سرمایه در گردش و تامین مالی طرح ها است و مابقی درخواست‌های مشتریان در خصوص ریفاینانس، گشایش اعتبار اسنادی، ضمانتنامه بوده است. خاطرنشان می‌شود جمع کل این درخواست‌ها  177 هزار و پانصد میلیارد ریال می‌باشد.

بنابراین گزارش، مصوبات صادره بانک توسعه صادرات در نه ماهه اول امسال در بخش صنعت  و معدن نزدیک به 37 درصد، در بخش خدمات و فعالیت های زیرساختی نزدیک به 28 درصد و در بخش شیمیایی و فرآورده های معدنی نزدیک به 25 درصد مصوبات صادره در مدیریت امور اعتبارات بانک را تشکیل می دهند. مبلغ کل مصوبات صادره مدیریت امور اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران طی این مدت 33 هزار میلیارد ریال بوده است.

گفتنی است که تسهیلات پرداختی این بانک به گروه محصولات صنعتی و معدنی با رشد نزدیک به 22 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در صدر قرار دارد و گروه محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی با رشد نزدیک به 21درصد در مقام بعدی قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  4  =