بانک مقالات آموزشی چند زبانه برای ارزهای دیجیتال

در 15 زبان توسط صرافی بایننس راه اندازی می شود؛

یک انتشار مطبوعاتی در ۱۲ دسامبر تایید کرد که صرافی ارزهای دیجیتال Binance، یک بانک مقالات آموزشی ارزهای دیجیتال شامل مجموعه‌ای از محتوای آموزشی متشکل از تقریبا ۵۰۰ مقاله را به منظور مبارزه با اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده راه‌اندازی کرده ‌است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، صرافی Binance که به طور مرتب در صدر فهرست بزرگ‌ترین صرافی های رمزنگاری جهان با حجم تجارت جهانی قرار دارد، در ابتدا از ۱۵ زبان از طریق پروژه حمایت خواهد کرد.

راه اندازی و توسعه این پروژه، یک محصول از آکادمی Binance است. این آکادمی بازوی آموزشی اختصاصی این صرافی است که در ماه اوت آغاز به کار کرد.

                               

اطلاعات غلط خیلی سریع پخش می‌شود. افراد غالبا مقالاتی را نقل می‌کنند که نادرست و یا گمراه‌کننده هستند. Ted Lin، افسر ارشد رشد و پیشرفت در Binance در این خبر اظهار نظر کرد. وی اضافه کرد:“هدف ما با آکادمی Binance، ارائه یک پلت فرم کاملا ً بی طرف و با کیفیت، بدون تعصب و با اطلاعات آموزشی است.”

وی افزود در حالی که هنوز مشخص نیست چه اطلاعات خاصی پوشش داده خواهد شد، موضوعات شامل بلاکچین، امنیت، اقتصاد و همچنین آموزش‌ها و راهنمایی های مفید خواهند بود.

تصمیم به‌راه‌اندازی یک منبع اطلاعاتی به این معنا است که حتی موضوع هویت شخصی بیت کوین همچنان در کانون توجه قرار دارد.

در پی جنجال هاردفورک بیت کوین کش (BCH) در ماه گذشته، حامیان آلتکوین، به ویژه اخبار و منابع اطلاعاتی Bitcoin.com، به اثبات این موضوع ادامه می‌دهند که بیت کوین کش یک بیت کوین واقعی است، که در گذشته انتقاداتی را برای انتشار آن در پی داشته است.

توسعه چنین منابعی نیز به اشغال نهادهای مختلف دیگر در صنعت رمزنگاری و فراتر از آن تبدیل شده است. در ماه اکتبر شاهد یک طرح حمایت از سوی دولت جبل طارق برای توسعه دوره‌های آموزشی بلاکچین بودیم.

یکی از موسسان اتریوم آقای Joseph Lubin و موسس ConsenSys که یک استارتاپ و مرکز رشد فناوری بلاکچین است، در همکاری با پلتفرم آموزشی آنلاین Coursera، به همراه استادان دانشگاه آکسفورد نیز طرح‌های آموزشی جداگانه ای برای خودشان تهیه کرده‌اند.

 

 

 

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  8