مناطق آزاد در تسخیر مدیران جوان

بنا بر انتصابات جدید در شورای عالی مناطق آزاد؛

۸ مدیر جوان با حکم مشاور رییس جمهور در بخش‌های مختلف دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب و بکارگیری شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با گذشت یکسال از استقرار مدیریت جدید در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ وعده های دبیر شورای عالی در راستای جوانگرایی و ایجاد تحرک و پویایی در پیشبرد برنامه ها در مناطق آزاد با بکارگیری نیروهای جوان و متخصص محقق شد.

براساس سیاست های اجرایی، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در یک سال گذشته مبنی بر بکارگیری نیروهای جوان و متخصص تاکنون ۸ مدیر جوان در معاونت ها و مدیریت های این دبیرخانه مشغول به کار شده اند.

در این راستا مرتضی بانک با انتصاب محمدرضا رستمی به عنوان معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق که سابقه معاونت در وزارت ورزش و جوانان را نیز داشت و اکبر افتخاری به عنوان معاون تولید، صادرات و فناوری که عضویت در هیات مدیره، معاونت برنامه ریزی و نوآوری و مدیریت تعالی سازمانی «بیمه ایران» را نیز در کارنامه خود دارد، گام اول را برای جوانگرایی در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد برداشت.

در ادامه این تغییرات نیز، جایگزینی افراد ذیل در ترکیب مدیران معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق به دبیرخانه شورای عالی کلید خورد و علی حسنلو به عنوان مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی، هانی صباغان به عنوان مدیر سلامت، ورزش و آموزش، سیدجواد رضوی به عنوان مدیر گردشگری و میراث فرهنگی و سیدسجاد نوری زمان آبادی به عنوان مدیر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشغول به کار شده اند.

همچنین مسعود کوچکیان در مدیریت نظارت و ارزیابی عملکرد و مهدی رعیتی در مدیریت فنی و امور زیربنایی از سوی معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای عالی منصوب شده اند.

گفتنی است، در هفته گذشته با تغییر در ترکیب هیات مدیره سازمان های مناطق آزاد اعضای جدیدی به این سازمان ها اضافه شده اند که رویکرد فوق در انتخاب این اعضاء هم مدنظر بوده است.

لازم به ذکر است مبنای انتخاب جوانان در عرصه های مختلف مدیریت مناطق آزاد علاوه بر شایستگی و کارآمدی، خودباوری و اعتقاد به توان ملی است که در این انتخاب ها به آنها توجه شده است، در ادامه یادآور می شود، حداقل کاهش میانگین سن در این انتصابات نسبت به دوره های قبل ۱۰ سال است.

 

 

منبع:ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  2