فرصت طلایی بانک ملی ایران برای واحدهای صنعتی بدهکار

بانک ملی ایران در راستای حمایت از تولید و اشتغال و نیز همگام با سیاست های خروج از بنگاه داری، بنگاه های صنعتی تملیکی را با شرایط ویژه به صاحبانشان بازمی گرداند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برخی بدهکاران بانکی به دلیل عدم توانایی در بازگرداندن تسهیلات دریافتی، بخشی یا تمام بنگاه اقتصادی خود را به بانک واگذار کرده اند.

با این حال بانک ملی ایران که مجری سیاست های ابلاغی دولت محترم و بانک مرکزی مبنی بر واگذاری اموال و املاک مازاد و جلوگیری از توسعه بنگاه های تحت پوشش است، اعتقاد دارد بهترین اداره کنندگان این بنگاه ها، صاحبان آنها هستند.

از این رو، هیات مدیره بانک مصوب کرده است که صاحبان این بنگاه های اقتصادی در صورت پرداخت نقدی پنج درصد از مانده سرفصل اموال تملیکی خود، بتوانند اداره آن بنگاه را دوباره برعهده بگیرند.

بانک همچنین برای بازپرداخت باقیمانده سرفصل اموال تملیکی به صورت اقساط طولانی مدت در قالب اجاره به شرط تملیک با دوره تنفس شش ماهه با صاحبان این بنگاه ها همکاری می کند. در این مدت، بنگاه اقتصادی در تملک بانک ملی ایران و مدیریت آن با صاحب قبلی است.

بدیهی است که پس از تسویه کامل بدهی، مالکیت بنگاه از بانک به صاحب پیشین آن بازگردانده می شود.

 

منبع: بانک ملی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  42