تدوین مقررات استارت اپ های بيمه ای در آینده نزدیک

رئیس کل بیمه مرکزی خبر داد :

سلیمانی در آئین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی گفت: ورود استارت اپ ها به بخش بیمه می تواند ضعف بازار یابی را از بین ببرد و موجب افزایش امنیت مسئولیت و مدیریت خواهد شد.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، غلامرضا سلیمانی،مدیر کل بیمه مرکزی در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی در راستای سیاست های توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم گام موثری برای گسترش چتر بیمه در شرکت های دانش بنیان برداریم.

وی افزود: امروز در سطح شرکت های بیمه قوانین و مقررات و پوشش های متنوعی را داریم.جز کشورهایی هستیم که تنوع پوشش بیمه ای را تعریف کردیم.

سلیمانی گفت: ورود استارت اپ ها به بخش بیمه می تواند ضعف بازار یابی را از بین ببرد و موجب افزایش امنیت مسئولیت و مدیریت خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با ورود شرکت های دانش بنیان معضلات حال حاصر بیمه ای را کاهش دهیم.

در بحث بهینه کردن هزینه ها برای خانواده ها استارت اپ ها می توانند موثر باند

در سطح کشور ۱۰ استارت اپ بیمه ای وجود دارد و در حال تنظیم مقررات هستیم،باید ثبت شوند تا از نظر صلاحیت فنی و بیمه ای بررسی شوند.

بيمه هم بايد  به اندازه بورس و بانك از استارت آپ ها بهره برد

ستاري معاون فناوري رييس جمهور در ايين انعقاد تفاهام نامه با بيمه مركزي گفت:استارت اپ ها و شرکت های دانش بنیان خدمات خاصی دارند و ما باید با توجه به این نیازها خدمات بیمه ای تعریف کنیم.

وي گفت: این بازیگران خدمات جدیدی ارایه می کنند،دسترسی مردم را به خدمات بیمه ای آسان تر می کنند و خدمات سنتی را تحت الشعاع قرار می دهند.

ستاري افزود:همون طور که در حوزه فين تک اتفاق افتاده است.کار به جایی رسیده که بازیگران سنتی در بخش بانک،بورس و… دارند بر روی استارتاپ ها سرمایه گذاری می کنند.وقت آن رسیده که این مساله در حوزه بیمه هم وارد شود.

گزارشی از : حمیده قاسمی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  ⁄    =  13