«کریپتوکلاس» استارت آپی در زمینه آموزش ارزهای دیجیتال و بلاک چین

مدیر استارت آپ «کریپتوکلاس» درباره شرکت در نمایشگاه تراکنش ایران نیز گفت: نمایشگاه تراکنش ایران می تواند محلی برای آن باشد که دولتی ها افراد درگیر در صنعت ارزهای دیجیتال را بشناسند و با آنها مشورت کنند. اکنون متاسفانه دولت کارشناسان خصوصی را در تصمیم گیری ها دخیل نمی کند که این موضوع منجر به تصمیم گیری های نادرست در این زمینه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علیرضا زجاجی، مدیر استارت آپ «کریپتوکلاس» درباره فعالیت‌های این استارت‌آپ و علت راه‌اندازی آن گفت: زمانی که قیمت جهانی بیت کوین در حال افزایش بود و در ایران نیز شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال بودیم و ظرف 3 ماه قیمت آن از 4 هزار دلار به 20 هزار دلار رسید.  مردم به شدت برای خرید بیت کوین هجوم آورده بودند و شما اگر در تاکسی نشسته بودید راننده تاکسی می‌گفت من می‌خواهم خودرو خود را بفروشم و بیت کوین بخرم آنجا بود که احساس کردم مردم بدون داشتن دانش کافی در حال ورود به عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند و نیاز به آموزش دارند و به همین خاطر تصمیم گرفتیم استارت آپی در زمینه آموزش های مربوط به ارزهای دیجتال راه اندازی کنم.
 
وی افزود: در مرحله اول 6 دوره آموزشی برگزار کردیم و هر فردی متناسب با روشی که قصد سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال را داشت در یک یا چند مرحله از دوره های آموزشی کریپتوکلاس شرکت می کرد، اولین دوره در دی ماه 96 برگزار شد و با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد به گونه ای که ما انتظار این استقبال را نداشتیم و کلاس هایی با ظرفیت 30 نفر 40 نفره برگزار می شد.
 
زجاجی گفت: این دوره ها شامل 6 دوره بود که  که اولین دوره آموزش اصول بلاک چین، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بود، دوره دوم آشنایی با کیف پول و امنیت کیف پول و انواع آن بود و دوره سوم آشنایی با صنعت تریدینگ ارزهای دیجیتال و دوره چهارم کلاس آشنایی با تحلیل تکنیکال بود، دوره پنجم آشنایی با ICOها هم سرمایه گذاری و هم سرمایه پذیری در آنها بود، دوره ششم نیز دوره استخراج یا ماینیگ ارزهای دیجیتال بود، به طور کلی همه روش های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال که به طور عادی افراد می توانند وارد آن بشوند را ما در این 6 دوره آموزش می دادیم.
 
زجاجی مهمترین چالیش پیش روی این استارت آپ حوزه ارزهای دیجیتال را تبلیغات خواند و گفت: مهمترین چالش ما چالش انجام تبلیغات است که کار ساده ای برای ما نیست و برای ما بسیار گران تمام می شود و ما از طریق مسیرهای منتهی به افرادی که در این حوزه فعال هستند صدای خود را به علاقه مندان این حوزه می رسانیم.
 
وی تاکید کرد: صنعت بلاک چین در ایران صنعت بزرگی نیست و افراد فعال در آن کم هستند و خوشبختانه در این صنعت ما شناخته شده هستیم و تمام کسانی که درگیر این مساله هستند با ما آشنایی دارند، اما این کافی نیست و ما باید در عموم شناخته شویم.
 
وی درباره آینده ارزهای دیجیتال نیز گفت: آینده ارزهای دیجیتال، آینده خوبی است و اصلا مهم نیست که حکومت در ایران در این زمینه همکاری کند یا نه، آینده قطعا برای ارزهای دیجیتال آینده خوبی است، ولی در کوتاه مدت همکاری نهادهای حکومتی می تواند بسیار موثر باشد که این موضوع متاسفانه تا به امروز نبوده است.
 
وی افزود: نهادهای دولتی تا چند ماه پیش به ارزهای دیجیتال به چشم دشمن نگاه می کردند و متاسفانه بدون اینکه شناخت داشته باشند آن را تهدیدی برای خود می دانستند، خوشبختانه بعد از تحریم ها نهادهای دولتی کم کم ارزش ارزهای دیجیتال را به عنوان ابزاری که  می تواند تهدیدها را بی ارزش کند مورد پذیرش قرار دادند و اکنون ماینیگ به عنوان صنعت پذیرفته شده است و آینده مثبتی در انتظار این ارزها در ایران و جهان وجود دارد.
 
وی درباره شرکت در نمایشگاه تراکنش ایران نیز گفت: بزرگترین فایده برگزاری این نمایشگاه این است که افراد فعال در صنعت ارزهای دیجتال بیشتر همدیگر را می‌شناسند و افراد خارج از این صنعت نیز با فعالان این حوزه آشنا می شوند. از سوی دیگر نمایشگاه تراکنش ایران می تواند محلی برای آن باشد که دولتی ها نیز افراد درگیر در این صنعت را بشناسند و با آنها مشورت کنند. اکنون متاسفانه دولت کارشناسان خصوصی را در تصمیم گیری ها دخیل نمی کند که این موضوع منجر به تصمیم گیری های نادرست در این زمینه می شود.

 

منبع: فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  12