نمایشگاه کار فرصتی برای جذب نیروهای متخصص است

سرپرست منابع انسانی شرکت توسن درباره حضور این شرکت در نمایشگاه کار دانشگاه شریف تهران توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، توسن در نهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف تهران میزبان کارجویان علاقه‌مند به همکاری با این مجموعه نام‌آشنای عرصه بانکداری الکترونیکی است. سودابه تیمورزاده، سرپرست منابع انسانی شرکت توسن، درباره حضور این شرکت در نمایشگاه کار گفت: شرکت توسن بیش از ۱۹ سال است که در حوزه آی‌تی و نرم‌افزارهای بانکی فعال است و با بیش از ۸۰۰ کارشناس در سال‌های گذشته نیر حضوری فعال در نمایشگاه‌ کار و برگزاری رویدادهایی ازجمله هکاتون داشته‌است. ما در این دوره نیز همچون گذشته به دنبال شناسایی و جذب افراد خبره هستیم. توسن در فضای آی‌تی کشور خوش‌نام است و همواره کوشیده‌است برای کارکنان خود محیط کاری مناسبی جهت انجام پروژه‌های بزرگ فراهم سازد.

وی ادامه داد: قصد ما از حضور در نمایشگاه کار معرفی فرصت‌ها به کارجویان است و با توجه به اینکه مسئله اشتغال یکی از دغدغه‌های بزرگ در کشور ما محسوب می‌شود ما هم با استفاده از بستر این نمایشگاه می‌کوشیم تا در جذب افراد کارجوی مستعد و علاقه‌مند سهم اجتماعی خود را ایفا کنیم.

تیمورزاده گفت: با توجه به فعالیت‌های شرکت توسن ما همواره در حوزه‌های طراحی، برنامه‌نویسی و توسعه‌ی نرم‌افزار، فروش و فرآیندهای ستادی و پشتیبانی از میان افراد آشنا با تکنولوژی‌هایی مانند جاوا، دات‌ننت، توسعه‌ بر بستر موبایل و با تخصص‌های در حوزه‌ی زیرساخت مثل سیستم عامل لینوکس و ویندوزو بانک‌های اطلاعاتی مانند اوراکل جذب نیرو داریم و مایه خرسندی خواهدبود که در این نمایشگاه نیز فرصت گپ‌وگفت با افراد آشنا در این حوزه‌ها و سایر حوزه‌های مرتبط با فعالیت توسن را داشته‌باشیم و بتوانیم فرصت معرفی توسن به علاقه‌مندان را داشته باشیم.

شایان ذکر است نهمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف تهران از روز یکشنبه ۲۲ مهرماه تا روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۹۷ در این دانشگاه با حضور شرکت‌های فعال در عرصه‌های مختلف برگزار خواهدشد و همچون دوره‌های پیشین میزبان حضور کارجویان علاقه‌مند خواهدبود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7