تاثیر بسزای نمایشگاه‌های تخصصی هدفمند بر صنعت بانکداری و پرداخت

مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک هونام تاکید کرد:

مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک هونام در مورد تاثیر نمایشگاه‌های تخصصی گفت: چنانچه برگزاری اینگونه رویدادها با برنامه‌ریزی‌های دقیق و با هدف به نمایش در آوردن محصولات و خدمات شرکت‌کنندگان و نه صرفا کسب درآمد برای برگزارکنندگان آنها صورت پذیرد، می‌تواند تاثیر بسزایی بر صنعت بانکداری و پرداخت کشور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حامد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران افزود: برای تاثیرگذاری بیشتر نمایشگاه‌های تخصصی، محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌کنندگان باید با ماهیت و عنوان رویداد همخوانی داشته باشد و اطلاع‌رسانی مناسبی نیز در مورد آن برای افراد متخصص در این حوزه صورت پذیرد.
 
وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در اجرای چنین رویدادهایی موفق‌تر است گفت: بخش دولتی باید در نقش بسترساز و نظارت‌کننده بر حسن اجرای نمایشگاه نقش‌آفرینی و امور دیگر را به بخش خصوصی واگذار کند.
 
احمدی با اشاره به حضور شرکت تجارت الکترونیک هونام در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، بیان کرد: با وجود اینکه این شرکت برای نخستین بار به رویداد ITE می‌آید، هدف ما حضوری پر رنگ و متفاوت است؛ «هونام» در نظر دارد که در این نمایشگاه از یک مدل دستگاه کارت‌خوان هوشمند، یک مدل پایانه فروشگاهی هوشمند و متفاوت و البته یک دستگاه کارت‌خوان جیبی (MPOS) رونمایی کند.
 
ITE 2018، 22 تا 24 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

 

منبع: فابا نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  −  79  =