کسب رتبه نخست جذب سپرده وتسهیلات اعطایی از سوی بانک ملی

تا پایان آبان ماه امسال صورت گرفت

در آبان ماه امسال نیز بار دیگر رتبه اول مجموع کل سپرده ها و تسهیلات اعطایی بانک های تجاری کشور به بانک ملی ایران تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علاوه بر این مبلغ کل سپرده های این بانک در پایان آبان ماه امسال نسبت به پایان سال 89 به میزان 4/11 درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش ، بانک ملی ایران در پایان آبان ماه امسال با 1/28 درصد سهم در مجموع  سپرده های موثر اعم از سپرده های بلند مدت، کوتاه مدت، پس انداز و جاری، بین بانک های تجاری بیشترین سهم را داشته و در رتبه اول قرار دارد . این بانک سهم خود را در میان بانک های تجاری نسبت به اسفندماه سال 89، به میزان 8/1 واحد درصد افزایش داده و مانده مجموع سپرده های موثر بانک ملی ایران نسبت به پایان سال 89 به میزان 3/16 درصد رشد داشته است.

این گزارش حاکی است بانک ملی ایران در مدت مذکور در سپرده قرض الحسنه جاری با سهم 1/28 درصدی ، در سپرده قرض الحسنه پس انداز با سهم 1/28 درصدی ، در سپرده سرمایه گذار ی بلند مدت با سهم 5/31 درصدی، در سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت با سهم 9/23 درصدی و در سایر سپرده های دیداری شامل بستانکاران موقت و … با سهم 5/37 درصدی از کل، رتبه اول بانک های تجاری را در اختیار دارد.

عملکرد بانک ملی ایران در زمینه تسهیلات نیز طی هشت ماه ابتدای امسال جالب توجه است به طوری که بیشترین تسهیلات پرداختی بانک های تجاری توسط این بانک پرداخت شده است.

این بانک در پایان آبان ماه امسال با دارا بودن سهمی معادل 5/28 درصد از کل، حائز رتبه اول تسهیلات اعطایی، میان بانک های تجاری است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄  15  =