باشگاه کارت اعتباری بیمه ملت عضو می گیرد

باشگاه کارت اعتباری بیمه ملت به منظور استفاده اعضاء از خدمات مراکز سیاحتی – تفریحی و رستورانها ایجاد شده است و اعضای باشگاه کارت اعتباری بیمه ملت می توانند از مزایای ارزنده آن بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت که حداقل یک بار از طریق این کارت اقدام به خرید کرده و اولین قسط خود را پرداخت نموده اند در لیست اعضای باشگاه قرار گرفته و از خدمات این مراکز بدون پرداخت نقدی و با تخفیف مناسب صرفا با استفاده از کارت خود در دستگاه کارتخوان بهره مند خواهند شد و کل مبلغ بدهی در پایان ماه از حقوق دارندگان کارت کسر می گردد.

بر اساس این گزارش، در صورتی که به هر دلیل دارنده کارت،‌ اقساط کالا یا خدمات خریداری شده را تا سررسید مقرر پرداخت نکند،‌ بیمه ملت اقساط معوق را حداکثر تا 5 روز بعد از سررسید به فروشگاه پرداخت می کند و آن را به اطلاع صاحب کارت و ضامن وی می رساند. در این شرایط دارنده کارت موظف است ظرف 5 روز قسط معوق را به حساب بیمه ملت واریز نماید.در چنین شرایطی نماینده بیمه ملت برای دریافت آنها به مشتری مراجعه می کند.

گفتنی است کارت بیمه اعتباری یکی از ابزارهای مهم مالی و محصول جدید بیمه ملت است که به مشتریان معتبر خود اعطاء می نماید.این محصول نوعی بیمه اعتباری است که در معاملات خرد ؛ بازپرداخت اقساط خریداران به فروشندگان را بیمه می کند. دسترسی به سایت کارت اعتباری بیمه ملت از طریق آدرس www.mellatcard.ir و نیز لینک موجود در صفحه اصلی سایت بیمه ملت با نام کارت اعتباری، امکان پذیر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2