اقدامات عملی بانک سپه برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی با عرضه طرح های جدید

عضو هیئت مدیره بانک سپه تشریح کرد:

عضو هیئت مدیره بانک سپه گفت: این بانک با عرضه محصولات جدید تسهیلاتی گام های عملی برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی برداشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سید مهدی حسینی ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: بانک سپه با طراحی و عرضه چهار محصول تسهیلاتی شامل: طرح های باران، قلب سفید، بهین کارت و سرافرازان کمک به بخش های مختلف تولیدی و تحریک بازار تقاضای کالاهای ایرانی را همزمان مد نظر قرار داده است.
وی ضمن تأکید بر نقش مؤثر بانک ها در ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده، تصریح کرد: بانک سپه با عرضه محصولات جدید سعی کرده است منابع مازاد و پس اندازهای خرد مردم را جذب و در قالب تسهیلات ارزان قیمت با دوره بازپرداخت مناسب در اختیار مشتریان خرد خود قرار دهد. این مهم با طراحی و اجرای تسهیلاتی باران مطمح نظر قرار گرفته است.
حسینی با بیان اینکه محصولات جدید بانک سپه به مصرف تسهیلات خرد در محل واقعی خود کمک می کند، گفت: پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان در قالب بهین کارت سپه (یکی از محصولات جدید این بانک) باعث می شود تسهیلات اعطایی صرف خرید کالای ایرانی و تأمین مایحتاج واقعی مشتریان شود.
عضو هیئت مدیره بانک سپه اظهار داشت: فروشندگان عمده و تولیدکنندگان کالا به عنوان بخشی از مشتریان بزرگ بانک ها، تسهیلات دریافتی خود را برای تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش صرف می کنند. بانک سپه با طراحی و ارائه طرح بهین کارت به عنوان یکی از محصولات جدید سعی کرده است گام مؤثری را برای متصل کردن این گروه از مشتریان به همدیگر بردارد.
حسینی ضمن اشاره به محدودیت منابع بانک ها برای برآورده کردن نیازهای کلیه متقاضیان، تصریح کرد: در محصولات جدید بانک سپه، راه های تأمین منابع برای افزایش توان تسهیلات دهی بانک هم در نظر گرفته شده است.
وی با تأکید بر ضرورت مصرف تسهیلات اعطایی بانک ها در محل واقعی خود، گفت: بانک سپه با عرضه محصولات جدید به مصرف تسهیلات در خرید کالای ایرانی و رونق بازار فروشندگان کالا و خدمات ایرانی کمک خواهد کرد.
عضو هیئت مدیره بانک سپه به همراهی و همگامی این بانک با سیاست های اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: تحقق رونق تولید و اشتغالزایی کشور؛ یکی از اهداف مهم دولت، توجه همزمان به کلیه بخش های اقتصادی و واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ را می طلبد به همین دلیل بانک سپه با عرضه محصولات جدید کمک به واحدهای تولیدی در اندازه های مختلف را مد نظر قرار داده است.
حسینی اظهار داشت: بانک سپه در کنار حمایت از بخش های مختلف تولیدی و بازرگانی کمک به رفع نیازهای مالی اقشار مختلف جامعه را هم مد نظر داشته و در محصولات جدید، پرداخت تسهیلات به گروه های هدف در قالب طرح های قلب سفید و سرافرازان را مورد توجه قرار داده است.
وی از کلیه هموطنان دعوت کرد برای بهره مندی از مزایای محصولات جدید بانک سپه شامل طرح های باران، قلب سفید، بهین کارت و سرافرازان به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  9  =  15