ماجرای نصب پیام رسان بله در بانک ملی چه بود؟

مدیرعامل پیام رسان بله گفت: پیام رسان بله به عنوان یک پلتفرم دارای خدمات نوبت دهی است، اما نصب و استفاده از پیام رسان بله برای دریافت خدمات بانک ملی و سایر بانک‌ها ضرورتی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مصطفی رادمرد درباره خبر منتشر شده مبنی بر ضرورت استفاده از پیام رسان بله به منظور دریافت خدمات بانک ملی گفت: یکی از شعب بانک ملی در شهر یزد به صورت خودسرانه و بدون هماهنگی شعبه مرکزی بانک ملی به منظور ترویج خدمات الکترونیکی از خدمات بات پیام رسان بله به منظور دریافت نوبت استفاده کرده و همین مسئله جنجال‌های گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشته؛ در حال حاضر با برخورد بانک ملی این پروژه به طور کامل لغو شده و مردم باید بدانند که نصب و استفاده از پیام رسان بله برای دریافت خدمات بانک ملی  و سایر بانک‌ها ضرورتی ندارد.

مدیرعامل پیام رسان بله افزود: پیام رسان بله یک پلتفرم دریافت خدمات بانکی در قالب پیام رسان است و هر یک از بانک‌های کشور می‌توانند با استفاده از قابلیت بات پیام رسان بله خدماتی از جمله نوبت دهی به مشتریان عرضه کنند.

وی تاکید کرد: اعتقاد دارم خدمات بانکی باید به صورت معمول ارائه شود اما خدمات الکترونیکی نیز ارائه شود و نباید به اجبار هیچ کدامیک از بانک‌ها خدمات بانکی را به مشتریان عرضه کنند؛ لذا استفاده از عبارت صرفا اشتباه است.

گفتنی است، فرامرز خالفی عضو هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد در همین خصوص تاکید کرد: متاسفانه، این اقدام خودسرانه و به صورت پایلوت در شعبه اطلسی بانک ملی یزد صورت گرفته و با پیگیری بانک ملی با این شعبه برخورد و کلمه «صرفا» حذف شده است.

 

منبع: ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  2