پاول دوروف در لیست میلیاردرهای فوربس

مجله فوربس پس از بررسی روند رشدتلگرام، پذیرفت که این شبکه ۷/ ۱ میلیارد دلار ارزش دارد.

مجله فوربس پس از بررسی روند رشد پیام‌رسان تلگرام، پذیرفت که این شبکه ۷/ ۱ میلیارد دلار ارزش دارد و پاول دوروف موسس آن به جمع ثروتمندان جهان وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا، براین اساس ثروت موسس تلگرام بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار است که با توجه به روند رو به رشد این شبکه اجتماعی، بیشتر هم خواهد شد.

پاول دوروف مدیر تلگرام چندی پیش به بلومبرگ گفته بود که قیمت پیام رسان تلگرام به ۵ میلیارد دلار رسیده است اما قصد فروش آن را ندارد، چراکه هر روز تعداد مخاطبان آن بیشتر می‌شود.

وی پیش از تاسیس تلگرام که برای ایرانیان به دلیل استفاده گسترده از آن نیازی به معرفی ندارد، شبکه اجتماعی وکنتاکته را در روسیه راه‌اندازی کرده بود. مبتکر وکنتاکته که هم اکنون قوی ترین شبکه اجتماعی روسیه (۶۲درصد مردم روس عضو آن هستند) محسوب می‌شود، پیش از ترک روسیه، مالکیت این شبکه اجتماعی پرطرفدار روس زبان را به برادرش که برای او کار می‌کرد، داد.

در زبان ساده، وکنتاکته را می‌توان شبکه‌ای بین اینستاگرام و فیس‌بوک دانست. در میان روس‌ها، وکنتاکته راهی برای آشنایی و دوست‌یابی است به همین دلیل در میان جوانان رواج بیشتری دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  12