پرداخت غرامت به مالباختگان ارز رمزنگار در ژاپن

صرافی کوین چک ۴۲۵ میلیون دلار به مالباختگان غرامت می دهد.

صرافی کوین چک اعلام کرد که به ۲۶۰ هزار نفر از کاربران خود که سکه های ارز رمزگار آنها مورد سرقت قرار گرفته، ۴۲۵ میلیون دلار غرامت می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایبِنا، صرافی «کوین چک» توکیو که چد روز پیش هکرها بیش از ۵۲۰ میلیون دلار ارز رمزنگار را از این صرافی به سرقت بردند، اعلام کرد که معادل ۴۲۵ میلیون دلار به دارندگان کاربران این صرافی غرامت پرداخت می کند.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، «کوین چک» اعلام کرد که به ۲۶۰ هزار نفر از صاحبان سکه های NEM این صرافی که در مجموع ۵۲۳ میلیون واحد سکه به ارزش ۴۲۵ میلیون دلار داشتند و مورد سرقت قرار گرفته، غرامت پرداخت می کند. همچنین هر سکه NEM به ارزش ۸۲ سنت است.

این سرقت به عنوان یکی از بزرگترین سرقت ها در تاریخ ارزهای رمزنگار در ژاپن به استثناء بیت کوین است. بر همین اساس، آژانس خدمات مالی ژاپن به صرافی های ارز رمزنگار هشدار داد که اقدامات امنیتی خود را برای مقابله هر چه بیشتر با حملات احتمالی سایبری افزایش دهند.

البته در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، «استیون مانچینی» وزیر خزانه داری آمریکا نسبت به بکارگیری ارزهای رمزنگار برای استفاده از فعالیت های مجرمانه ابراز نگرانی کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −  55  =