پنج راهبرد ویژه سپرده گذاری مرکزی

پنج اولویت مهم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تشریح شد.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، پنج اولویت مهم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایبِنا، حسن امیری درمراسم تکریم از مدیرعامل سابق شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت : انتظارات از این شرکت با توسعه بازار سرمایه افزایش چشمگیری یافته است و هم اکنون نیازمند گسترش فعالیت های شرکت سپرده گذاری مرکزی در حوزه های مختلف هستیم.

وی حفظ و صیانت از دارایی های مردم، فراهم کردن ساز وکار ورود سرمایه گذاران خارجی، تحول در مکانیزم توزیع سود، افزایش خدمات به ذینفعلان بازار سرمایه و مدیریت ریسک را اولویت های مهم شرکت سپرده گذاری مرکزی در دوره مدیریت جدید این شرکت اعلام کرد.

عضو هیات مدیره سازمان بورس با تجلیل از زحمات و تلاش های محمدرضا محسنی در دوران حضورش در شرکت سپرده گذاری مرکزی اظهار امیدواری کرد تا این شرکت بتواند زیر ساخت های لازم را برای توسعه روز افزون بازار سرمایه فراهم کند.

خدمات متنوع

همچنین مدیرعامل جدید شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به نقش بی بدیل و منحصر به فرد این شرکت در بازار سرمایه گفت : «سمات» سالیان سال است که خدمات متنوعی را برای فعالان این بازار فراهم می کند.

حسین فهیمی با بیان اینکه شرکت سپرده گذاری مرکزی همیشه در معرض مطالبات فراوان فعالان بازار سرمایه قرار دارد، افزود : با طراحی برنامه های کوتاه، میان و بلندمدت که به زودی اعلام خواهد شد، قصد داریم کارآمدترین خدمات را برای ذینفعان بازار فراهم کنیم.

ارتقای مدیریت ریسک

وی یکی از انتظارات کنونی اهالی بازار سرمایه را ارتقای مدیریت ریسک در شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد و گفت : به طور حتم در کنار فعالیت های توسعه ای، مکانیزم مدیریت ریسک به ویژه در حوزه ریسک های عملیاتی در این شرکت بهبود چشمگیری خواهد یافت.

گفتنی است در این مراسم، علی سعیدی معاون سازمان بورس، علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی، مرتضی آنالویی مدیرعامل مدیریت فناوری بورس، دبیران کل کانون کارگزاران و کانون نهادهای سرمایه گذاری و جمعی از مدیران بازار سرمایه و سمات حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −    =  63