«آسان خرید» با هدف افزایش قدرت خرید

طرح «آسان خرید» با هدف افزایش قدرت خرید از مهمترین طرح های بانک تجارت است.

طرح «آسان خرید» با هدف افزایش قدرت خرید در جامعه از مهمترین طرح های بانک تجارت است، افزود: آمادگی برای حضور برای فعالان فرهنگی در این طرح با هدف حمایت از فعالیت های فرهنگی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکو به نقل از شبستان؛ خلیل اصغری مقدم، معاون اداری و پشتیبانی سرپرستی بانک تجارت استان اردبیل امروز (11 دی ماه) در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جامعه نیازمند نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی به عنوان محور فعالیت های اقتصادی است و امروز نهادهای فرهنگی همچون کانون های مساجد نقش سازنده ای در اجرای آن دارد.

وی با اشاره به اینکه شعب «بانک تجارت» استان اردبیل آمادگی حمایت از فعالان فرهنگی کانون های مساجد دارد، تصریح کرد: فعالان فرهنگی کانون های مساجد در حرکت های گمنام به عنوان سربازان جنگ نرم بهترین عملکرد را از خود به عنوان سنگر پیشتاز نشان داده اند.

اصغری مقدم با تاکید بر اینکه طرح «آسان خرید» با هدف افزایش قدرت خرید در جامعه از مهمترین طرح های بانک تجارت است، افزود: آمادگی برای حضور برای فعالان فرهنگی در این طرح با هدف حمایت از فعالیت های فرهنگی هستیم.

معاون اداری و پشتیبانی سرپرستی بانک تجارت استان اردبیل با بیان این مطلب که همکاری نهادهای مالی و فرهنگی موجب افزایش فعالیت های فرهنگی در جامعه می شود، ادامه داد: گفتمان سازی و نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه از مسئولیت های مدنی نهادهای مالی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

92  −    =  84